Najbolji britanski izvozni proizvod

Brend Bekam osvojio Kinu

Najveća muka Viktorije Bekam je kako održati popularnost koju su ona i muž Dejvid stekli tokom 14 godina braka
Šuška se
05:32h
Brend Bekam osvojio Kinu
Foto: Vogue China

Samo 2 nedelje nakon što su napustili Kinu, po kojoj su imali svojevrsnu turneju, lepša polovina Dejvida Bekama (David Beckham), Viktorija Bekam (Victoria Beckham), je novo lice naslovnice kineskog izdanja magazina Vogue. Tokom posete Pekingu, Viktorija je prezentovala svoju liniju odeće i bila gost u emisijama o modi. Za to vreme Dejvid je prisustvovao promocijama H&M-a i Adidas-a, a malo je igrao i fudbal s mladim kineskim talentima, koji su u sada penzionisanog fudbalskog asa gledali kao u Boga.

Gotovo istovremeno je dizajner Rolan Moure (Roland Mouret) javno pohvalio Viktoriju u časopisu Evening Standard. On je rekao da ona nije tipičan modni dizajner, ali da ima nešto posebno i da je sasvim u redu da, kada je već stalno fotografišu, to bude u njenim dizajnima. Uporedivši je sa Este Loder (Estee Lauder) i Dajan von Furstenberg (Diane von Furstenberg), dizajner kaže da će uvek biti onih koji je ne vole, i da je to samo deo njene popularnosti.Bekamovi su 4. jula proslavili 14 godina braka.

Nas daleko više fascinira koliko su uspeli novca i slave da skupe za tih 14 godina i kako izgleda napraviti brend od sopstvenog imena.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs