Australijska pop pevačica Kajli Minog (52) zasitila se pozornice i reflektora, a pre desetak godina pokrenula je svoj brend. Na njenoj stranici može se pronaći, kako se kaže, od igle do lokomotive, a cene artikala su pristupačne, pa čak i jeftinje. I to joj se isplatilo. Tokom godina njen račun je postajao sve deblji i deblji, a danas je na njemu oko 60 miliona dolara.
Prema pisanju stranih medija, više je zaradila od brenda, nego od pevanja.
Na njenoj službenoj stranici mogu se naći i kape, kozmetika, donji veš, torbe, pa čak i alkoholna pića koja je sama dizajnirala. Ali Kajli ima jedan problem. Koji se zove - Kajli.
Pre tri godine rijaliti zvezda Kajli Džener (23) podnela je zahtev za zaštitu svog imena kao brenda. Pravni zastupnici australijske pevačice odmah su reagovali i poslali pismo U.S. Patent and Trademark Officeu, instituciji koja se bavi zaštitom intelektualnog vlasništva i autorskih prava, tvrdeći da članica rijaliti klana Kardašijan - Džener ne može zaštititi svoje ime jer je Minog “međunarodno priznata pevačica, humanitarna radnica i aktivistkinja za borbu protiv raka dojke poznata širom sveta kao Kajli, dok je Jenerova sporedna rijaliti i TV ličnost”.