Vladari sajber spejsa

Najuticajnije zvezde interneta

Sajt Zimbio je napravio listu najuticajnijih poznatih ličnosti na internetu, koristeći društvene mreže kao parametre
Celebrities 04.07.2013. - 00:51h

Era društvenih mreža je zauvek promenila način na koji mi, obični ljudi, komuniciramo sa bogatim i slavnim facama. Neke od njih su iskoristile Twitter, Facebook, Instagram, Google+, YouTube kako bi uvećale svoj uticaj, a uz pomoć Klout-a, aplikacije koja se bavi analitikom društvenih mreža, saznali smo ko su zvezde koje imaju najviše moći u rukama, tačnije na svojim tabletima, telefonima ili PC-jevima.

 

Na prvom mestu se našla Rijana (Rihanna), koja Twitter koristi oko 7 puta dnevno, i to ne samo radi promocije spotova ili singlova, već i radi prenošenja ličnih poruka. Ona je i najveća You Tube zvezda, a na Facebook-u ima čak gotovo 72 miiona fanova.

 

Šampion na Twitter-u je Džastin Biber (Justin Bieber), te ukoliko želite da budete viđeni na ovoj mreži, dovoljno je da označite 19-godišnjeg kanadskog pevača (@justinbieber).

 

Iako je turneju prekinula zbog povrede kuka, Lejdi Gaga (Lady Gaga) i dalje može da računa na svoje male montrume, koji su joj doneli zavidnu 3. poziciju u virtualnom svetu. Gaga je gotovo isparila iz javnosti, ne oglašava se ni na društvenim mrežama, ali i dalje ima više Facebook fanova od Bibera, te ako bi ponekad i nešto tvitnula, lako bi došla do pozicije broj 2. Kako novi album ARTPOP samo što nije, čeka nas bitka Bilibera i Monstruma.

 

Od 4. do 8. mesta se nalaze ženski izvođači: Keti Peri (Katy Perry), Šakira (Shakira), Tejlor Svift (Taylor Swift) i Britni Spirs (Britney Spears). Perijeva najviše koristi Instagram, a Sviftova preti da svima pomuti račune do sledeće godine, jer svakodnevno dobije novih 37.000 pratilaca na Twitter-u. Spirsova podjednako deli porodične momente i reklamira nove projekte, što je odlično izbalansirana kombinacija, koja bi mnogim zvezdama mogla da posluži za primer.

 

Džej Lo (Jennifer Lopez) i Bijonse (Beyonce) se nalaze tek na 17. odnosno 18. mestu. I dok Lopezovoj zameraju da je pomalo dosadna sa pričama o deci, za Bijonse važi potpuno druga priča. Njenim fanovima smeta slika koju menadžment poznate pevačice odaje, jer deluje potpuno lažno.

 

Iako je Kim Kardašijan (Kim Kardashian) tek na 29. mestu, ne zaboravite da svaki član porodice Kardašijan ima svoje naloge na društvenim mrežama, a tu su i zvanične stranice rijaliti programa Keeping Up With the Kardashians. Kada bi se svih 9 članova porodice spojilo, verovatno bi imali vojsku fanova, koja bi mogla da pokori veći deo planete.

 

Najuticajniji sportista se našao na mestu broj 9 i u pitanju je Kristijan Ronaldo (Cristiano Ronaldo). Iz nekog razloga Amerikanci vole da čitaju postove proslavljenog fudbalera, što je jako čudno obzirom da je fudbal daleko manje popularan u SAD-u nego u Evropi.

 

Na 10. mestu je Džastin Timberlejk (Justin Timberlake), koji sa svojim pratiocima voli da se šali. Aktivan je i na Twitter-u i na Facebook-u, ali i na novolansiranom MySpace-u, čiji je promoter.

 

Odmah iza Timberlejka je Eminem, koji nikog ne prati. On čak ni ne komunicira sa fanovima, ali zato koristi Twitter kako bi promovisao neke važne događaje čiji novac ide u dobrotvorne svrhe.

 

Na listi su se našli još i Kanje Vest (Kanye West), Enrike Iglesijas (Enrique Iglesias), Paris Hilton, Majli Sajrus (Miley Cyrus), Opra Vinfri (Oprah Winfrey), a jedino je Bil Gejts (Bill Gates) uspeo da se nađe na 31. mestu, iako je teško svrstati ga u isti koš sa MTV zvezdama i bogatim naslednicama. Listu od top 50 je zaokružila Ema Votson (Emma Watson), zvezda filma The Bling Ring, koji se bavi upravo time kako je lako uživeti se u život nekog ko je stalno prisutan u svim medijima.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs