ODRASLA SAM U BOGATOJ PORODICI, A OVO JE PONAŠANJE PO KOJEM SE PREPOZNAJE VIŠA KLASA: Evo gde Srbi često "prave grešku"

Ako ste se pitali kako prepoznati bogate ljude više klase, ova tiktokerka ima odgovor.

Objavljeno: 11.04.2023. 19:36h 20:06h
Autor:
Kako prepoznati bogate ljude više klase, Foto: worldpix / Alamy / Alamy / Profimedia

Klasna podela i danas je prisutna u društvu, dok je sve više "lažne elite" koja se vrlo lako može prepoznati po načinu ponašanja, kao i drugim stvarima. Tiktokerka Medison Van Doren odrasla je u Denveru, u Koloradu okružena "višom" klasom o kojoj je podelila svoja zapažanja.

- Samo nežan podsetnik, ovo nije namenjeno kao aspiracioni sadržaj. Ne pokušavam da vam govorim kako da se ponašate kao bogataši. Umesto toga, ovo je više kulturna antropologija koja istražuje smešno i neobično ponašanje ljudi oko kojih sam odrastala - rekla je.

Medison, koja radi u digitalnom marketingu, kaže da mnogi bogati ljudi srednje ime koriste kao prvo – uključujući i njenu porodicu – jer im prvo ime obično daju po bogatoj baki ili deki, pa zvuči staromodno, piše Zadovoljna.

Ona je zatim otkrila omiljenu obuću bogatih, ali i navike u nezi kože rekavši: - To je veoma lokalno i zavisi od sezone – ali obožavaju Tevas i Hunter čizme. Za negu kože i šminku je zaista smešno, misle da im ne treba, mršte se na tešku šminku, ali za negu kože, kad vide kreme u drogerijama ubijaju – govorim o Eucerinu, vazelinu.

Dok se čini da dizajnerski predmeti sa logotipima ukazuju na luksuz, Van Doren insistira da se njeni bogati susedi ne bi usudili da kupe Louis Vuitton torbu – ili bilo šta sa logotipima, a upravo to je pravilo najstrože modne kritičarke Ane Vintur.

- Ne smeš kupiti Louis Vuitton. Niti bilo šta sa logotipom, osim ako ne želite da ljudi misle da ste siromašni - našalila se.

Takođe je otkrila da bogati ljudi vole da pretvore dodatnu spavaću sobu u kućni bioskop. Međutim, bogati više ne žive u velikim kućama u predgrađima, već u luksuznim stanovima ili udaljenim vikendicama.

Penjanje po stenama bez užadi i pojaseva — i "kupovina statusnih simbola", kao što su torbe i automobili, a zatim njihovo nekorišćenje, takođe su znaci bogatstva, dodala je ona.

Objavljivanje fotografija sa ski putovanja ili odmora je takođe neukusno za bogataše, napomenula je ona.

- Inače se mršte na društvene mreže - rekla je ona, dodajući da elita takođe prezire Louboutin cipele – ali obožava da vozi Range Rover.

Zanimljivo je da je kod nas situacija obrnuta, budući da je sve više onih koji obožavaju da nose markirane stvari i da logo određene marke bude što očigledniji. Osim toga, društvene mreže su preplavljene slikama sa putovanja i iz skupih restorana, dok je kod pojedinaca realnost sasvim drugačija.