Rio Grande do Sul

Fosil reptila star 250 miliona godina nađen u Brazilu: Doneo nove informacije o evoluciji dinosaursa

Foto: Thinkstock/ Ilustracija

Prema izveštaju studije koja je objavljena u časopisu “Scientific Reports”, tim istraživača na čelu sa Ričardom Batlerom na Univerzitetu u Birmingemu, otkrio je novi fosil reptila koji je živio pre 250 miliona godina.

Istraživači su otkrili fosil u mestu Rio Grande do Sul u južnom Brazilu. Stručnjaci veruju da će ovaj novi nalaz dati jasan uvid u evoluciju dinosaura na planeti.

Fosil ove vrste je pronađen slučajno, kada se jedan od istraživača u posadi slučajno sapleo o kamen u kojem su ugrađeni ostaci.

Nova vrsta gmizavaca je identifikovana nakon analize dobro očuvane lobanje fosila, a u stanju je i da pruži mnogo vitalnih informacija o evoluciji dinosaura.

Istraživači nagađaju da je ovo tek početak pronalaženja podataka i otkrivanja novih informacija o evoluciji dinosaurusa. Očekuje se otkriće više drevnih vrsta koje je u stanju da reši slagalicu evolucije.

Posetioci su ostali zapanjeni: Glave na Uskršnjem ostrvu imaju i telo! (VIDEO, FOTO)