Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija u dm Srbija istakla je da se kompanija dm od samog svog starta vodi filozofijom zasnovanom da održivim principima života.
- Od samog početka i nastanka kompanije dm, filozofija kompanije zasnovana je na održivim principima i principima održivog razvoja. Tako da dm gleda da u svakom momentu svog poslovanja primenjuje zelene standarde. Tako smo od januara ove godine uveli zelene etikete kojima smo obeležili sve proizvode u asortimanu sa ekološkim pogodnostima. Pored zelenih etiketa nalaze se i dodatni piktogrami, koje smo uveli, kojima kupac lakše može da pronađe koji je proizvod bez laktoze, koji je bez glutena, koji je vegan i kao i proizvod koji je proizveden u Srbiji - kaže Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija u dm Srbija.
Uveden je i novi koncept - Uvek povoljno.
- Istakla bih da su cenovno vrlo povoljni, bez obzira što su organski, iako postoji ta fama da su organski proizvodi skuplji, kod nas su vrlo prihvatljivih cena - kaže Svetlana Jovanović Mitić.