Kampanju „Zasadi drvo“ započeli smo početkom jula, a podkastom i tekstovima koji izlaze u štampanim izdanjima Kurira, kao i na svim našim sajtovima trudimo se da edukujemo građane, pričamo o strategiji, radu, ali i o značaju šuma. Sezonu jesenjeg pošumljavanja otvaramo 3. novembra, kada ćemo dati priliku svakom građaninu da zasadi svoje drvo.

1965059-13213131-ff.jpg
Foto: Shutterstock

Jednodnevnu radnu akciju ispratićemo specijalnom lajv TV emisijom „Zasadi drvo“, kada ćemo iz sata u sat izveštavati o broju posađenih stabala.


Detaljan spisak i način prijavljivanja za sadnju na teritoriji cele Srbije objavićemo 24. septembra.

Najveća akcija sadnje stabala u Srbiji „Zasadi drvo“ u organizaciji Adrija medija grupe i kompanije dm drogerie markt održaće se 3. novembra na teritoriji cele Srbije, kada ćemo zasaditi preko 50.000 sadnica