Muž i ja od ovog hobija sad zaradimo za 30 minuta 10 puta više od naših plata: Odluka da dam otkaz je bila najbolja ikad

Bio je april 2020. kad je Kesi otpuštena sa svog stalnog posla komercijalistkinje u vrtiću, gde je zarađivala 70.000 dolara godišnje i tad je odlučila da se posveti privatnom biznisu!

Porodica
11:47h
Muž i ja od ovog hobija sad zaradimo za 30 minuta 10 puta više od naših plata: Odluka da dam otkaz je bila najbolja ikad
Foto: Printscreen Youtube / Cassiy Johnson

Kesi Džonson (31) je mama iz Mičigena koja je pored svog posla u vrtiću oduvek želela da ima izvor prihoda sa strane. Prvo je pokušala sa prodajom sveća od betona i šoljica za kafu, međutim, ovo joj je oduzimalo previše vremena i bilo je previše komplikovano za slanje. Onda je našla svoju zlatnu koku.

Bio je april 2020. kad je Kesi otpuštena sa svog stalnog posla komercijalistkinje u vrtiću, gde je zarađivala 70.000 dolara godišnje. Već sledećeg meseca pokrenula je biznis, svoju Etsy prodavnici – i već na jesen je uspela da zaradi čak 30.000 dolara za samo dva meseca.

Kancelarija
foto: Shutterstock

Ono što je bilo najbolje od svega, provodila je manje od 30 minuta dnevno baveći se ovim poslom koji je u potpunosti pokrenula na svom telefonu. Ostatak vremena je otišao na novi stalan posao u prodaji, na kojem je zarađivala 17 dolara po satu. Već sledeće godine preko Etsy-ja je uspela da zaradi 90.000 dolara i tada je odlučila da joj njena onlajn prodavnica bude jedini izvor prihoda.

Do sad je na ovaj način uspela da prihoduje ukupno 766.400 dolara, od čega je trećina čist profit, a najviše je u jednom mesecu zaradila 100.900 dolara. Od toga je tog meseca u njen džep otišlo čistih 26.100 dolara. Ovo je čak 10 puta više nego što je mesečno zarađivala na svom poslu na kom je dala otkaz.

Do danas, Kesi Džonson je od inicijalnog biznisa uspela da razvije još dva posla, pa je to na kraju omogućilo i njenom mužu da da otkaz.

„Moj muž je imao zaista stresan posao i znala sam da možemo da živimo od 90.000 dolara godišnje. Bilo je magično za nas što sam mogla da mu kažem – znaš šta, dušo, samo daj otkaz“, priča Džonson za CNBC Make It.

zena rado, laptop
foto: Shutterstock

Evo kako je Kesi Džonson razvila svoju malu imperiju, omogućivši sebi mnogo više slobodnog vremena i pretvarajući inicijalnu ideju u tri različita izvora prihoda.

Etsy prodavnica, koju Kesi ona ne želi da imenuje kako bi sprečila potencijalno kopiranje, inspirisana je jednim Jutjub kanalom. Nalog je bio posvećen podučavanju gledalaca o prodavnicama preko kojih možeš da naručiš majicu sa štampom koju sam izabereš, gde prodavci kreiraju dizajne na praznim šablonima i šalju porudžbine proizvođačima, a oni ih dalje štampaju i šalju kupcima.

Činilo se „jednostavno i lako“, kaže Kesi, a njena strategija je bila jasna: Istražite šta ljudi već traže i dajte im da kupe ono za šta već znate da im je potrebno.

Jednom mesečno, Džonson se bavila istraživanjem, pretražujući trendove na Etsy-ju, brzo je razumela na koji talas treba naskočiti. Inspiraciju je nalazila i kupujući u tržnim centrima i skrolujući društvenim mrežama. Jednostavno, išla je u korak sa trendovima.

Štednja, Novac, budžet, Troškovi, žena, Devojka
foto: Shutterstock

Kesi za grafički dizajn koristi platformu Canva uz pomoć koje kreira šablone, postavljajući konačni rezultat na fotografiju modela i na taj način se reklamira preko svoje Etsy stranice. Majica zapravo ne postoji dok je neko ne naruči, šaljući automatizovani zahtev proizvođaču i distributeru koji sarađuje sa platformom Etsy.

Mnogi njeni dizajni uključuju popularne fraze, bilo u jedinstvenim fontovima ili sa malo izmenjenim jezikom tako da budu prilagođeni specifičnim grupama, kao što su medicinske sestre ili nastavnici.

Povremeno, Džonson kupuje ilustraciju od dizajnera koje potom sama „parodira“ ili pravi reference na popularne likove ili pesme, pažljivo žonglirajući u sivoj zoni, da bi izbegla kršenje autorskih prava.

Ona takođe nudi mogućnost da sami doradite njene postojeće dizajne, ubacujući na primer sopstveni tekst. Njen najpopularniji proizvod u 2021. bila je majica sa tekstom koji je bio kombinacija leopard dezena i neonskog fonta. Prodala je na stotine verzija te majice sa različitim ispisima.

Pre dve godine, Kesi je shvatila da bi njen posao mogao da posluži za još jednu sporednu svirku.

farmerke, moda, Kardigan, Džemper, Bela majica, marama
foto: Shutterstock

Prodavci majica za štampanje na zahtev kupuju za potrebe promocije fotografije modela koji nose obične prazne bele majice i onda na njih fotošopiraju svoj dizajn. Te fotografije se zovu „mokaopovi“, a Kesi je odlučila da sama počne da kreira svoje fotke u beloj majici i da ih prodaje drugim prodavcima. Ovo je bio fin dodatni prihod, ali ni približno unosan kao izvorni biznis.

Ipak, igricu je promenilo ono što je počela da radi kao nadogradnju na ovo svoje iskustvo.

Edukacija kao nov izvor prihoda

Prošle godine, Džonson je dodala svom poslovnom carstvu treći izvor prihoda. Jutjuberi koji su je naučili kako da započne biznis otišli ​​su u penziju, pa je odlučila da sama počne da snima, montira i glumi u video snimcima sa uputstvima kako pokrenuti svoju prodaju majica sa štampom po porudžbini.

Stekla je 1.000 pratilaca u prvih šest nedelja, uglavnom zahvaljujući već uspostavljenom prisustvu njenog brenda u Facebook grupama za prodaju majica. Danas njen kanal ima više od 118.000 pretplatnika.

Koliko preko ovog naloga zarađuje ostaće misterija jer je Kesi odbila da te podatke podeli sa javnošću, ali kaže da je nadmašila njen Etsy profit za poslednjih šest meseci.

Ključna stvar zbog koje je uspela

Pravljenje Jutjub snimaka oduzima joj do 20 sati nedeljno. Poređenja radi, prodaja majica je mnogo manje intenzivna – ali nije bez napora.

„To je posao koji te melje. Moraš iznova i iznova da radiš iste jednostavne stvari, svaki dan nedeljama, mesecima i godinama, sve dok ne ubodeš. Zatim, moraš stalno da budeš u toku sa istraživanjem trendova, tako da tvoji proizvodi ostanu konkurentni u odnosu na sve druge“, objašnjava ona.

Svako to može, kaže ona, ali da biste dostigli njen nivo uspeha, zarađivali novac bez žrtvovanja svog ličnog života, trebaće vam malo hrabrosti.

„Mislim da je to ono što me zaista izdvaja. Ne plašim se da uložim maksimalno svoje vreme i ne pitam se šta će biti ako ne uspem. Ako do toga dođe, tad ću znati“, kaže Kesi Džonson za "CNBC Make It", prenosi Zadovoljna.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs