Pank baka, kako je zovu mlađe generacije, je karijeru dizajnera započela sasvim slučajno. Danas je jedan od najpoznatijih dizajnera Velike Britanije, uvek ekstravagantna, neobična i bez dlake na jeziku. Vivijen Vestvud (Vivienne Westwood), nebrušeni dragulj modnog dizajna, je oličenje anti-mode, njene modne revije su najzabaviji deo nedelja mode, a njena iskrenost i posvećenost putu koji je započela početkom 70-ih je stvorio ikonu pop kulture.
U svojim 20-im Vivijen je bila uzorna supruga i majka, išla je u crkvu, oblačila se konzervativno i živela kao svaka druga domaćica u Engleskoj. Tada se desilo nešto neočekivano, što je promenilo istoriju ne samo mode već i pogleda na modu i pop kulturu. Upoznala je Malkoma Meklarena (Malcolm McLaren), koji će nešto kasnije postati menadžer kultnog benda Seks Pistols (Sex Pistols).
Meklaren je mladoj Vivijen pričao o politici i poeziji, a kako je izrađivao nakit tokom školovanja, upravo on je naveo Vestvudovu da počne da se igra sa modom. Otvorili su prodavnicu Seks (Sex) i bili među pionirima jednog od najvećih pokreta moderne istorije. Vestvudova i Meklaren su postal sinonim pank revolucije, koja će obeležiti 70-te i zauvek promeniti lica muzičkog i modnog sveta.
Najpre se Vivijen oslanjala na zihernadle i provokativne natpise, koji su za stanovnke Londona bili beg od uniformisanih komada koji sui m se nudili. Tek nakon što je pank postao više modni nego revolucionarni pokret, Vivijen se posvetila dizajniranju odeće.
Tokom 80-ih pank je postao istorija, a Vivijen je inspiraciju nalazila u istoriji, ostajući uvek aktuelna i provokativna. Sam početak 90-ih joj donosi nagrade za najboljeg britanskog dizajnera, što joj daje samo još više podstreka da bude drugačija, zanimljivija, ali i popularnija. Kada je 2003. godine muškim manekenima nakačila plastične grudi, čitav modni svet je zaboravio na ostatak nedelje mode u Londonu, jer je Vivijen ukrala pažnju. Ali njene šokante kreacije nisu tu samo da bi stvorile medijsku pompu, jer Vivijen često šalje političke poruke kroz svoje kreacije. Tokom izložbe u njenu čast, održane 2009. godine u Viktorija i Albert muzeju, Vivijenova je izjavila da teško da iko veruje u bolji svet. Godinu dana kasnije se pridružila anti-kapitalističkim protestima, a kao pravi pripadnik radničke klase 30 godina je živela u stančiću koji je plaćala 400 dolara mesečno i na posao išla biciklom.
Učestvovala je u brojnim kampanjama koje su podržale borbu protiv gladi u svetu. Iako uticajna i nezamenljiva, Vestvudova tvrdi da ljudi nikada nisu bili ružnije obučeni, kao i da je cilj mode zapravo ostati potpuno nag.
Sin Vestvudove i Meklarena, Džo (Joe Corre) je osnivač brenda Agent Provocateur, dok je stariji Ben erotski fotograf.
Iako je protivnik kapitalizma, Vivijen je ipak pobornik monarhije. U čast 60 godine vladavine kraljice Elizabete II kreirala je posebnu kolekciju, a isto je učinila i kako bi promovisala Olimpijske igre u Londonu. Svoju ljubav prema Ujedninjeom kraljevstvu često prikazuje kroz motiv britanske zastave, simbol anarhije i monarhije.
Pirati
Od pocepanih majici, lasteks odeće i lanaca prikačenih na najčudnija mesta na odeći do kraljice modnih pisti i magazina, Vestvudova je i dalje unikat, inspiracija, večiti buntovnik bez kompromisa i žena koja voli da bude inovator, ma koliko to teško bilo.