Najglamurozniji italijanski izgovor za haos, Filmski festival u Veneciji, slavi svoje 82. izdanje.
Svet posmatra, od modne policije koja skroluje propast na X-u do tračarskih blogova željnih svežeg materijala. Da, nekoliko izgleda može inspirisati imitatore - ali budimo iskreni: upravo su neuspesi u odevanju ono što zaista drži Veneciju u trendu.
Ove godine 6 trenutaka sa crvenog tepiha nećemo moći da zaboravimo, svaki od kojih vas izaziva da odlučite - da li je to bio sjaj visoke mode ili mesto zločina u modi?
1. Farhana Bodi
Farhana Bodi se pojavila na crvenom tepihu u haljini koja je izgledala kao da je direktno izvučena iz prodavnice tapacirunga - a zatim posuta „dodatnim“ detaljima.
Baršunasti sjaj joj je pristajao, svakako, ali masivni dodatak iza desnog ramena praktično je zahtevao svoj Instagram nalog. Napred, oštra ivica se nadvijala iznad njene glave, pretvarajući se da je ruža.
Draga Farhana: da li ovo dolazi sa uputstvom za upotrebu, ili bi svi trebalo samo da pogađamo kako funkcioniše?
2. Moli Sims
Američka glumica Moli Sims pojavila se na crvenom tepihu filma Frankenštajn u čipkastoj haljini koja je izgledala kao da spoj nespojivog, gornja polovina je bila konzervativna, stilska, a možda čak i otmena, sa naznakom viktorijanskog stila. a zatim je došla donja polovina... koja je izgledala kao da direktno potiče iz porodice pečuraka (šumskih gljiva) - priroda se susreće sa visokom modom na najzbunjujući način.
3. Hajdi Klum
Poruka koju smo dobili od dua Hajdi Klum i njene ćerke na crvenom tepihu u La Graciji bila je: „Ovako se to radi, devojko - neka ti mama pokaže.“
Obe su nosile korset haljine koje podsećaju na 1850-te. Hajdi se odlučila za haljinu u telesnim tonovima sa dodatnim ukrasima u tkanini, dok je Leni - verovatno još uvek nova u pompi - igrala na sigurno u crnom.
Leni bi zaista trebala da donosi smelije odluke na budućim Filmskim festivalima u Veneciji i da se odvoji od mamine suknje.
4. Paris Džekson
Paris Džekson se pojavila na premijeri filma „Frankenštajn“ u nečemu što je izgledalo kao koža... ili veštačka koža... ili možda hibrid kože i spandeksa koji je u redu nositi samo u Veneciji.
Pošto je to „umetnost“, dekolte je bio dovoljno dubok da bi se njena kolekcija tetovaža u potpunosti izložila – mastilo ona očigledno smatra delom izložbe.
Uparila je odeću sa rukavicama, snažnim potezom, preko njih je naslagala prstenje (čudesno, dobro pristaju). Dodajte dijamantsku ogrlicu i voila: Frankenštajnova nevesta, ali neka bude moderna.
Čak ni „The Sun“ nije mogao da odoli oduševljenju, hvaleći „upečatljivu tetovažu čakre“ i njene blistave delove. Reći ćemo samo da je u nakit uložila više truda nego u haljinu.
5. Kloe Sevinji
Kloe Sevinji stigla je na „Posle lova“ u provokativnom crnom čipkastom ansamblu koji je nekako uravnotežio elegantni minimalizam sa dovoljno blistavog nakita i poluosmeha koji je sugerisao da tačno zna šta radi.
Izgled je ostao elegantan... sve do struka, gde se iznenada naduo poput balerine - ili obrnute otrovne pečurke.
Korisnici interneta su bili podeljeni: neki su ostali bez reči („šta da kažem“), dok je jedna izgleda bila u stanju da sabere samo: „Cipela je najbolji deo te odeće.“
5. Lesli Bib
Zvezda filma „Ajronmen“ Lesli Bib pojavila se na crvenom tepihu u jednostavnoj haljini koja je izgledala kao da je daleki rođak od pileće mreže.
Odevni predmet je bio intrigantan: bižuterija je bila ušivena duž rubova, a blistave čestice su strateški prekrivale neke od rupa.
Nije bio baš upadljiv ili „ekstra“ - verovatno biste mogli da ga nosite na letnjem porodičnom roštilju umesto na filmskoj premijeri.
To jest... dok ne vidite leđa.
Bib je raširila donji deo rukama, dajući fotografima da vide šta haljina krije kada prirodno visi.

