Perwoll nastavlja da podržava mlade dizajnere

Održane revije pobednika konkursa „Fashion Incubator by Perwoll”

Pobednici prošlogodišnjeg konkursa „Fashion Incubator by Perwoll“ održali su svoje modne revije u okviru prolećne manifestacije „Perwoll Fashion Week“.

Moda
Autor:
Održane revije pobednika konkursa „Fashion Incubator by Perwoll”
Foto: Đorđe Tomić

Tri najbolje plasirana kandidata, Marija Đorđević, Emilija Zdravković i Nikola Kojić dobili su priliku da kroz samostalne revije prikažu svoje prve kolekcije, u kojima su izrazili kreativnost i talenat upravo kroz savremeno poimanje mode.

Trećeplasirani Nikola Kojić predstavio je svoj dosadašnji rad brendom „Mokuna“, drugoplasirana Emilija Zdravković brendom „Amelie“, dok je pobednica Marija Đorđević predstavila svoju kolekciju brendom „Olimp“. Tim revijama oni su pronašli svoje mesto u modnoj industriji, i publici pokazali posvećenost REdizajnu, REcikliranju i REgeneraciji kreiranjem novog značenja odeće i njenih vrednosti.

Perwoll Fashion
foto: Đorđe Tomić

Veliki broj kandidata prijavio se na ovaj konkurs koji spaja etiku i estetiku, a najbolji su dobili priliku da na svojim dizajnerskim projektima rade sa mentorima Sonjom Krstić, Aleksandrom Protić, Ivanom Najdanović, Sonjom Jocić i Nenadom Radujevićem. Na taj način kreirali su brendove koji su predstavljeni u okviru revija „Belgrade Fashion Week-a“, a kojima su započeli svoju profesionalnu karijeru.

Globalno aktuelna tema „Rethink Fashion“ je centralni deo ovog projekta, kojom se mladim dizajnerima, diplomcima i studentima mode iz Srbije i ex-YU regiona pruža prilika da istraže nove ideje i koncepte u ovoj oblasti. „Fashion Incubator by Perwoll“ je projekat BFW Design Collectiva, udruženja dizajnera u okviru „Beogradske nedelje mode“, koji već dugi niz godina podržava brend Perwoll.

Spora moda kao pokret nije samo prolazan trend, već podrazumeva i održiv pristup dizajniranju, proizvodnji i konzumaciji odeće. Pozivanjem na racionalnu kupovinu odeće i pravilnu negu odevnih komada, brend Perwoll kroz svoje kampanje podstiče perspektivu mode koja je odgovorna prema društvu i životnoj sredini.

Perwoll Fashion
foto: Đorđe Tomić

O kompaniji Henkel

Henkel, sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, zauzima vodeće pozicije na tržištu širom sveta u industrijskom i potrošačkom sektoru. Poslovni sektor Adhezivi Tehnologije je globalni lider na tržištu lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza. Sa sektorom Consumer Brands, kompanija drži vodeće pozicije posebno u sektorima pranja veša i održavanja domaćinstva i nege kose na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Tri najjača brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf. U fiskalnoj 2023. godini, Henkel je ostvario prodaju od preko 21,5 milijarde evra i prilagođeni operativni profit od oko 2,6 milijarde evra. Prioritetne akcije Henkel-a su uvrštene u nemački indeks DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkel-u, a kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa specifičnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrsni tim od više od 48.000 ljudi širom sveta - ujedinjen jakom korporativnom kulturom, deljenim vrednostima i zajedničkom svrhom: „Pioneers at heart for the good of generations“. Za više informacija, molimo vas posetite www.henkel.rs

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs