Nastavak serije "Seks i grad" verovatno neće ispuniti vaša očekivanja. Kao prvo, glavni glumci nisu u punom sastavu, jer nema famozne Samante Džons, a kao drugo, niko od glavne trojke — Keri (Sara Džesika Parker), Miranda (Sintija Nikson) ili Šarlot (Kristin Dejvis) — nema intimne odnose, ili barem ne u prve četiri epizode koje su dostupne novinarima.
Najbliže tome, čini se, je kada Keri i njen muž Zverka (Kris Not) nakratko razmenjuju nežnosti pre nego što ekran postane crn, što je nekada bilo "rezervisano" samo za Samantine najeksplicitnije "akcije". Ali ono što je najviše iznenađujuće je promena tona u nastavku serije, čije prve dve epizode izlaze 9. decembra. "And Just Like That" nije svađa, ali ne nosi ni poruku "živeli su srećno do kraja života". To je sada serija o tugi i samospoznaji. Evo velikog spojlera: Na kraju prve epizode, Zverka umire. Nakon jednog od napornih treninga Zverka doživljava srčani udar. Keri nedugo zatim ulazi i zateče ga srušenog ispod tuša.
Kada Zverka umre, Keri trči do njega pod tušem, a kamera zumira Kerine plave "Manolo Blahnike" koje su se pokvasile, a to su, podsetimo, iste cipele koje nosila tokom njihovog venčanja. U jednoj od narednih scena Keri doživljava nervni slom kada jedan prijatelj slučajno razbije skupu uramljenu fotografiju na kojoj su ona i Zverka.
Pre nego što je Zverka umro, njegova veza sa Keri, ili barem ono malo što vidimo u novoj epizodi, deluje "ružičasto". Možda je malo previše ružičasto s obzirom na mnoge uspone i padove para tokom šest sezona serije i dva filma.
Kao što je primetio jedan od prisutnih na sahrani: "Da li se ja jedini sećam kakav je kreten bio prema njoj?"
"Seks i grad" bez Samante je samo "grad"
Bez Samante, "And Just Like That" jednostavno ne može da oživi duh originalne serije. Samanta — žena koja nas je skandalizovala, nasmejavala, nesebično delila svoje mudrosti poput "Brak ne garantuje srećan kraj. Samo kraj"—nedostaje. Keri priznaje da je otpustila Samantu kao svog agenta nakon što je tržište knjiga posrnulo. Samanta je lično shvatila poslovni raskid, preselila se u London i prekinula svaki kontakt sa svojim nekadašnjim prijateljicama. U jednom trenutku, Keri kaže: "Mislila sam da me ne gleda samo kao "bankomat", već mnogo više".
Bez Samante, zaokret u tonu se čini neophodnim. Scenaristi su pokušali da popune prazninu u glumačkoj postavi koji je svojim odlaskom ostavila čuvena Samanta. U prvim epozodama možemo da primetimo glumice kao što su Sarita Ramirez, zvezda serije "Uvod u anatomiju" i Sarita Čoudhari.
Osim žalosti, glavna okosnica nastavka je kriza identiteta. Naime, Keri, Miranda i Šarlot, sada u svojim 50-im, većinu vremena se trude da shvate kako da "isprave" stvari koje smatraju da rade pogrešno.
Šarlot se muči kako da podrži istraživanje rodnog identiteta svog mlađeg deteta, a Keri sa emocionalnim previranjima nakon Zverkine smrti u momentima susreta sa drugim muškarcima.
Nakon nekoliko epizoda, čak i izbor da se "ubije" Zverka izgleda mudar. Keri se vraća svom "poreklu". Ponovo je sama, vraća se u svoj stari stan i vraća se opsednutosti brojnim tajnama svog nesavršenog muža (čak i nakon smrti). U potrazi za odgovorima, ona uhodi Zverkinu bivšu ženu, Natašu.
U jednom trenutku, kada Keri povede Šarlot i Mirandu na put da špijuniraju Natašu, Šarlot, želeći da keže nešto podlo o Kerinom starom neprijatelju, izjavljuje: "Ona nosi ravne cipele!"
Iako želimo da ove žene uče i rastu i prestanu da vređaju ljude, zbog intrigantnosti i interesantnosti svi žele da one i dalje budu "najgore", tačnije sujetne, sumnjičave i spremne da ruše tabue. To su originalni likovi. I tada su najzabavniji.