Ovan ima odličnu intuiciju u kupovini
Poput lovca sa misijom, pripadnici ovog znaka se kreću u prodavnici od police do police. Nije važno da li kupuje hranu, elektroniku ili odeću, Ovan dobro zna šta želi i neće da odustane dok to ne dobije. Najbolje je da kupuje sam, jer ga drugi obično živciraju svojim komentarima, a i zbog toga što ne razmišljaju kao on. Loša strana njegovog šopinga je što često ne obiđe više prodavnica, pa na kraju često skuplje "prođe".
Bik je u šopingu praktičan
Pripadnici ovog znaka u prodavnicama su strpljiviji od bilo koga drugog. Njihov moto je pronaći pravu vrednost za novac. Sem toga, najčešće se drže zadatog budžeta i kupuju planski pa su više nego voljni da se cenjkaju. Loša strana Bikova u šopingu je to što su poprilično nefleksiblini, pa neće da uzmu u obzir nešto drugo što im se nudi od onoga što su sami zacrtali.
Blizancima je šoping trka na 200 metara
Nestrpljivi pripadnici ovog znaka vole da kupuju, ali na način da odmah vide ono što žele i to po povoljnoj ceni, kako bi mogli da nestanu iz prodavnice i da sednu na kafu. Za njih je najbolje da u šoping povedu društvo, jer provode više vremena pričajući nego razgledajući stvari. Njihove mane u šopingu su to što im je lako odvući pažnju, a ako postanu nervozni kupiće i ono što im se ne sviđa, samo da se reše zadatka kupovine.
Rak mora da bude raspoložen za šoping
Za pripadnike ovog znaka slobodno može da se kaže da će kupiti nešto samo da bi se bolje osećali, a ako odu gladni u samoposlugu isprazniće sve police. Toga su često i sami svesni, pa će često da izbegnu kupovinu ako to ikako mogu. Budući da ne kupuju planski, često potroše više nego što mogu sebi da priušte.
Lav je veliki ljubitelj šopinga
Velikodušni pripadnici ovog znaka vole da kupuju za sebe, ali i za druge. U šopingu su opušteni i vole da se zabavljaju, bilo sa prijateljima ili boljom polovinom. Koliko god da vole luksuzne stvari, jako će ih naljutiti one koje su precenjene, pa će kupiti i nešto što im se ne sviđa toliko, tek da bi se "utešili".
Devica je majstor izbirljivosti
Pripadnici ovog znaka u prodavnicama traže samo ono najkvalitetnije, a ako ne mogu to da priušte sebi, na velikim su mukama. Oni obraćaju veliku pažnju na detalje, pa će na deklaraciji da pročitaju i najsitnija slova. Mana im je što su previše izbirljivi, a i često se nakon kupovine pitaju da li su dobro izabrali.
Vaga se vodi svojim ukusom
Ako naiđu na nešto što im se baš sviđa, pripadnici ovog znaka retko će se dvoumiti da li treba to da kupe ili ne. Sigurni su u svoj ukus, mada žele potvrdu i drugih da su zaista odabrali nešto kvalitetno. Mana im je to što će u samostalnom šopingu da kupe previše toga, pa im je dobro da povedu sa sobom nekoga ko će da ih "kontroliše".
Škorpija šopingu pristupa stihijski
Pripadnici ovog znaka mogu da provedu mesece da uopšte ne odu u šopingu, ali ako požele nove stvari, u jednom danu će da nadoknade sve. Kupovina na rate je za njih pravo opterećenje i pribeći će mu tek ako zaista moraju. Sposobni su da puno potroše na stvari koje im ne trebaju, ali dobra stvar je to što često imaju "štek".
Strelac se gubi u radnjama
Pripadnici ovog znaka mogu da obiđu bezbroj prodavnica i da prepešače mnogo kilometara u šopingu. Iako imaju puno volje, sve te stvari na policama im lako odvlače pažnju, pa postaju izgubljeni i više ne znaju šta im treba, a šta žele. U mlađem dobu često puno troše i kupuju gluposti, ali kasnije se to menja.
Jarcu je šoping organizovana aktivnost
Pripadnici ovog znaka imaju pripremljen budžet, a i pre odlaska u prodavnicu obavezno proveravaju cene na internetu. I sa drugima će da razgovaraju o tome da li se isplati da nešto kupe i proučavaće sve opcije i savete. Nije im problem da izdvoje više novca za ono što smatraju da vredi, a mana im je to što neće da kupe ono što im se baš sviđa, a ne čini im se dovoljno praktično. Zbog toga kasnije žale.
Za Vodoliju je onlajn kupovina super stvar
Pripadnici ovog znaka nemaju problem sa šopingom kao takvim, već gledanjem brojnih stvari koje im se ne sviđaju da bi napokon pronašli "ono nešto" za sebe. Ne rasipaju se preterano novcem, a najbolje je da u šoping odlaze sami jer će zbog kratkog fitilja da izbije svađa sa partnerom. Njihov šoping definitivno je impulsivan.
Ribe se vode intuicijom
Ribe definitivno nemaju pripremljen popis ili plan za ono što kupuju, oni najviše vole da dođu u prodavnicu i da "nalete" na ono što im se sviđa. Novac im nije važan faktor, jer će uživati ako priušte sebi ono što žele. Mana im je što mogu da kupe i neproverene stvari, pa se posle osećaju prevareno.