Lekcija za sutrašnji dan: pre nego što izađete sa radnog mesta, postoji nekoliko stvari koje treba da uradite.
1. Lista
Napravite listu svega što ste uspeli da uradite danas i uporedite je s onim što ste planirali da uradite. Da li ste zadovoljni? Da li ste nešto propustili? Istaknite sve što niste uradili i to stavite na listu nedovršenih obaveza.
Kojih 12 stvari uspešni ljudi nikada neće uraditi saznajte OVDE.
2. Ciljevi
Na kraju radnog dana postavite ciljeve za onaj sutrašnji. Biće vam lakše kad ujutro sednete za radni sto i tačno znate šta treba da uradite, verujte.
OVDE saznajte 5 strategija za veću produktivnost.
3. Prioriteti
Sad kad ste odredili ciljeve, složite ih po važnosti: od onih koje treba da uradite odmah sutra ujutru, do onih za koje još uvek imate vremena. Znamo da je uvek lakše početi od onih lakših zadataka, ali vama će biti mnogo lakše kad rešite teže zadatke.
Kako mirisi mogu da pojačaju produktivnost na poslu pročitajte OVDE.
4. Radni sto
Ključ za produktivnost je organizacija. Zato pre nego što odete, pospremite kreativni nered na svom stolu, osećaćete se mnogo manje pod stresom kad ujutro stignete u kancelariju.
OVDE saznajte kako ono što prvo uradite kada dođete kući sa posla otkriva kakvi ste.