GENIJALNO

OVAJ ČOVEK ODLIČNO ZARAĐUJE TAKO ŠTO NIŠTA NE RADI: Evo kako je Sodži (37) postao najpoznatiji neradnik na svetu!

Njegova genijalna ideja je zaživela toliko da je on postao najpoznatiji neradnik na svetu

Lifestyle
07:48h Autor:
OVAJ ČOVEK ODLIČNO ZARAĐUJE TAKO ŠTO NIŠTA NE RADI: Evo kako je Sodži (37) postao najpoznatiji neradnik na svetu!
Foto: Printscreen/youtube/ Ketut Suastika

Za samo dve godine, Sodži Morimoto je od samo još jednog nezaposlenog muškarca u Tokiju postao japanska slavna ličnost, sa preko 270.000 sledbenika na Tviteru, nastupima na nacionalnoj televiziji, intervjuima u časopisima, pa čak i sopstvenim knjigama i mangama na Amazon sajtu!

To je prilično iznenađujuće, s obzirom na to da je Sodži svoj uspeh izgradio na usluzi koja od njega zahteva da u osnovi ne radi ništa drugo nego upoznaje slučajne ljude, sluša njihove priče ili samo fizički bude uz njih tj. prisutan u datom momentu.

U osnovi on se "izdaje" strancima, unapred im dajući do znanja da ne može ništa drugo nego da jede, pije i mota se oko njih u njihovoj blizini.

Sodži Morimoto je bio uzorni student. Vredno je radio, stekao dobre ocene i magistrirao fiziku na prestižnom univerzitetu u Osaki. Zaposlio se kao urednik knjige u izdavačkoj kući, ali 2017. godine, nakon tri godine u kompaniji, dao je otkaz, shvatajući da to nije karijera koju on zapravo želi.

Na njegovu odluku uticalo čitanje Ničea, čiji je rad potpuno promenio njegovu perspektivu o životu. "Nastavio sam postdiplomsku školu jer su to radili ljudi oko mene, tako da sam bio odnesen bez razmišljanja, retko sam živeo samoinicijativno“, rekao je Morimoto i dodao da je nakon čitanja Ničea počeo preispitivati svoj način života.

U avgustu 2018. godine, Sodži Morimoto je konačno objavio svoju revolucionarnu uslugu svetu, putem sada već poznatog tvita. Pod naslovom "Ljudi koji ne iznajmljuju“, u osnovi je pisalo da je bio dostupan svima kojima je neko bio potreban za razne osnovne zadatke, poput gledanja cveta trešnje, slušanja ili samo fizičkog prisustva. Klijentu se naplaćuju samo troškovi prevoza i hrana ili pića(ako ih ima).

Morimotova genijalna ideja brzo je postala popularna na društvenim mrežama, a pre nego što je to znao, preplavili su ga zahtevi potpuno nepoznatih ljudi. Broj njegovih sledbenika na Tviteru porastao je sa nekoliko desetina na preko 170.000 za godinu dana i sada iznosi preko 270.000. !

Kako je njegova popularnost rasla, počeo je da dobija zahteve od TV mreža, časopisa i to je donosilo još više posla.“Mr. Rental” kako sebe naziva od kuće odlazi oko 8:30h ujutro i vraća se tek u 22:00h noću.

Zanimljivo je da je usluga 37-godišnjaka u osnovi besplatna, jer klijent mora da plati samo troškove prevoza do raznih delova Tokija i sve hrane ili pića koja konzumira. Ali kaže da velika većina ljudi insistira na tome da mu doplate za njegovo vreme, i iako se u početku sramotio da prihvati njihov novac, vremenom se na to navikao.

Pa šta zapravo radi čovek koji (tehnički) ništa ne radi?

Pa, Sodži objašnjava da se njegovi zadaci mnogo razlikuju. U nedavnom tvitu detaljno je opisao zadatak u kojem ga je čovek koji hotel sa pet zvezdica poseti otprilike jednom mesečno iz hobija pozvao u hotel sa pet zvezdica. Osoba ga je iznajmila jer je želeo nekome da ispriča o svom hobiju, pa ga je Sodži jednostavno slušao tri sata ...

Dok ga je jedna žena zamolila da je prati dok je podnosila izveštaj o razvodu, jer je bila usamljena i nije imala nikoga drugog. Jednom prilikom se od njega tražilo da pita za čoveka kome je suđeno tokom građanskog suđenja, samo da bi mogli da osete da ih neko podržava.

Sodži daje do znanja zainteresovanim stranama da on nema posebne veštine i da zapravo ne želi ništa da radi. Sve što se zaista obavezuje je samo da bude tu, pored njih. Može da ih sluša, daje kratke odgovore, hoda ili sedi pored njih, ali osim toga ... Ne radi ništa. Iznajmljivanje ljudi je zapravo prilično često u Japanu. Od iznajmljivanja ljudi da biste sačuvali vašu romantičnu vezu, do iznajmljivanja komičara za 45 centi dnevno, posao iznajmljivanja ljudi cveta. Ljudi čak angažuju glumce da bi se predstavljali kao drugi roditelji svoje dece, to je toliko živa industrija. Ali niko nije imao toliko uspeha kao čovek koji ne radi ništa za svoje klijente.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs