Digitalna era, čiji smo deo, donela je nove načine prezentovanja umeća i kreativnosti. Blogovi, kako oni u vidu pisane reči, tako i oni sačinjeni od fotografija i video-postova, postali su način da dovoljno umešni podele svoje sposobnosti sa širom javnosti. Ukoliko su dovoljno dobri, ta javnost će brojati milione. Mišel je u trenutku snimanja svog prvog videa bila konobarica. Živela je na ivici siromaštva s majkom i bratom i planirala je da postane lekar. Sve se promenilo te 2006. godine kada je otvorila svoj YouTube kanal. Video-postovi počeli su da se ređaju jedan za drugim, a broj njihovih gledalaca se od skromnih par stotina, stalno povećavao, do par desetina hiljada, nastavljajući da raste.
Najgledaniji video sa kanala Mišel Fan - Barbie Transformation Tutorial, do danas je pogledan više od 43 miliona puta. I taj broj se svakodnevno povećava. Ako znamo činjenicu da je Mišel postigla partnersku saradnju sa sajtom YouTube, jasno je kako je jedna skromna konobarica uspela da obezbedi sebi školarinu za jedan od najprestižnijh američkih koledža za dizajn i umetnost.
Njeni postovi prepoznatljivi su po dobrom kvalitetu slike, njenom umirujućem glasu, detaljnim savetima i usklađenoj muzici. Tematika videa se najčešće bazira na kozmetičkim savetima, mejkap uputstvima, preporukama proizvoda, ali i osvrtima na aktuelne modne trendove i načine na koje ih možete primeniti. Postovi koji su postali prave YouTube senzacije, sa više desetina miliona pregleda: Lady Gaga Bad Romance Look, sa 39 miliona pregleda, Lady GaGa Poker Face Tutorial sa 33 miliona, Seductive Vampire sa 14 miliona.
U 2010. godini Lancome započinje saradnju sa Mišel, što se odražava i na kvalitet njenih postova, koji postaju sve ozbiljniji, duži i tehnički napredniji. Kako je broj njenih FB pratilaca prešao 1.200.000, Mišel se pored standardnih kozmetičkih postova, okreće i onim motivacionim, sa svakodnevnim životnim savetima, poput onog kako preboleti raskid. U međuvremenu, pokreće i svoj sajt, i postaje jedna od najdominantnijih blogerki na društvenim mrežama. Samo na Tviteru prati je blizu 370.000 ljudi. Uz ove podatke jasno je zašto je net vrednost imena Mišel Fan dostigla tri miliona dolara.Priču o svom uspehu Mišel je podelila s nekim od najeminentnijih magazina današnjice poput InStyle, Vanity Fair, Seventeen.
U 2010. godini Lancome započinje saradnju sa Mišel, što se odražava i na kvalitet njenih postova, koji postaju sve ozbiljniji, duži i tehnički napredniji. Kako je broj njenih FB pratilaca prešao 1.200.000, Mišel se pored standardnih kozmetičkih postova, okreće i onim motivacionim, sa svakodnevnim životnim savetima, poput onog kako preboleti raskid. U međuvremenu, pokreće i svoj sajt, i postaje jedna od najdominantnijih blogerki na društvenim mrežama. Samo na Tviteru prati je blizu 370.000 ljudi. Uz ove podatke jasno je zašto je net vrednost imena Mišel Fan dostigla tri miliona dolara.Priču o svom uspehu Mišel je podelila s nekim od najeminentnijih magazina današnjice poput InStyle, Vanity Fair, Seventeen.
Dileme nema. Mišel je živi dokaz koliko je internet postao jak medij. Bitno je samo imati ideju i realizovati je u pravo vreme na pravi način. Broj beauty blogerki koje pokušavaju da postignu ono što je i Mišel danas broji se u stotinama. I da, mnoge od njih postižu zavidne uspehe i grade svoj put ka još većim. Novo doba donosi nove idole. Očigledno smo na pragu vremena gde ćemo se ređe diviti holivudskim glumicama i MTV zvezdama, a sve češće YouTube i blogspot senzacijama.