Piter O'Tulnije bio samo glumac – bio je fenomen. Njegovo ime je sinonim za harizmu, provokaciju i neukrotivu strast koja je obeležila jednu eru Holivuda. Njegovo lice, nezaboravno kao Lorens od Arabije, krilo je priče koje su nadmašivale filmske scenarije, a njegov život van kamere bio je jednako uzbudljiv kao i na platnu. Prijatelji su ga opisivali kao hedonistu, čoveka koji je živeo za trenutke, za ljubav, piće i skandale. Njegova reputacija zavodnika bila je gotovo mitska – tvrdi se da je tokom života spavao sa više od hiljadu žena, broj koji ga je stavio rame uz rame sa legendarnim Don Žuanom.
Početak karijere i opklada sa tri plavuše
Početkom šezdesetih, mladi O'Tul suočio se s izazovom koji je više ličio na filmski zaplet nego na stvarnost. Prijatelj ga je opkladio sa 150 dolara – zadatak je bio zavesti tri najveće seks-bombe tog vremena: Dajanu Dors, Džejn Mensfild i Anitu Ekberg. Nije poznato koliko mu je vremena trebalo, ali ishod je bio jasan – opkladu je dobio. Kada su ga kasnije pitali koja od njegovih filmskih partnerki mu je odolela, O'Tul je odgovorio iskreno i duhovito:
"Ketrin Hepbern me je zvala pijanicom i svinjom, ali ne mogu da se setim nijedne druge koju nisam osvojio."
Tajna afera sa princezom Margaret
Jedna od najintrigantnijih priča u njegovom životu bila je veza sa princezom Margaret, sestrom kraljice Elizabete II. Njihova strastvena afera započela je 1963. godine i trajala je osam godina.
Tajni susreti u njenom stanu u Kensington palati, ali i putovanja na skrivene destinacije poput ostrva Mustik i Marakeša, obeležili su njihovu vezu. O'Tul je kasnije opisao trenutke intimnosti u kadi punoj cveća i mirisne vode, priznajući kako je tri dana "mirisao kao previše našminkana kurtizana".
Odri Hepbern i izgubljena trudnoća
Na snimanju filma How to Steal a Million 1965. godine, O'Tul ulazi u strastvenu vezu sa Odri Hepbern, tada u braku sa Melom Fererom. Njihova veza brzo se rasplamsala, a Hepbern mu je priznala koliko je važna hemija između glumca i glumice. Tokom afere, Odri ostaje trudna, ali nažalost, beba je izgubljena. O'Tul je bio duboko pogođen ovim gubitkom.
Fatalna noć sa Elizabet Tejlor
Pre nego što se Elizabet Tejlor udala za Ričarda Bartona, želela je da proveri hemiju sa O'Tulom za moguću ulogu u filmu Kleopatra. Umesto proba, završili su u njenom apartmanu, a O'Tul je kasnije priznao da je bio nervozan kao nikada pre.
Njihova veza trajala je deset godina, uključujući i tajni susret tokom snimanja filma Under Milk Wood, dok je Tejlor bila u braku sa Bartonom.
Rivalstvo i sukobi sa Ričardom Bartonom
Njihovo prijateljstvo nije izdržalo sve oluje. Tokom pijanog sukoba na jahti u Sredozemlju, O'Tul je Bartonu priznao:
"Spavam s tvojom ženom već godinama. Kaže da sam bolji u krevetu od tebe."
Barton je pobesneo, nestao nekoliko dana, dok je O'Tul ostao u kabini sa Tejlor.
Noć za troje sa Avom Gardner
Piter i fatalna Ava Gardner proveli su tri nezaboravne noći u londonskom hotelu Savoj. Kasnije, u Meksiku, gde je Gardner snimala film s Bartonom, završili su u trojci: Ava, Barton i O'Tul. Ava je rekla: "Trebao mi je i Irac i Velšanin da ugasim vatru u sebi." O'Tul je priznao da je to bila noć koju nikada neće zaboraviti.
Vivijen Li i soba puna Lorensovih fotografija
Iako je njen brak sa Lorensom Olivijeom bio u raspadu, Vivijen Li je čuvala sve njegove fotografije. O'Tul je, uprkos tome, osvojio njeno poverenje, a njihova veza trajala je sve do njene smrti 1967. godine.
Incident u Rimu i bekstvo u lažnoj bradi
Tokom snimanja filma Biblija u Rimu, O'Tul je napao fotografa koji je zaslepio njegovu tadašnju devojku Barbaru Stil blicem. Završio je u zatvoru, ali je uspeo da pobegne maskiran lažnom bradom iz kostima, odlučivši da bojkotuje snimanja u Italiji.
Zavodnik, buntovnik, legenda
Piter O'Tul je umro 2013. godine u 81. godini, ali iza sebe nije ostavio samo filmske uloge. Ostale su priče koje se prepričavaju – priče o ljubavima sa princezama, glumicama, zavodnicama i divama. Bio je lik veći od života, koji je svojim prisustvom obeležio epohu i pokazao da prava legenda ne leži samo u nagradama, već u načinu na koji se živi i pamti.