Od trenutka kada je postala supruga kontroverznog muzičara i dizajnera Kanje Vesta, Bjanka Censori ne prestaje da intrigira javnost. Njena modna izdanja pomeraju granice estetike, morala, i javnog ukusa. Za neke je ona umetnički performans u pokretu, a za druge – modna provokacija bez opravdanja. Evo pregleda njenih najšokantnijih javnih pojavljivanja:
1. Gremi 2025: Na crvenom tepihu u nepostojećoj haljini
Na crvenom tepihu dodele Grammy nagrada pojavila se u providnoj haljini boje kože, bez donjeg veša, prekrivena tek krznenim plaštom koji je kasnije skinula pred kamerama. Ova scena izazvala je lavinu komentara – od oduševljenja do potpune osude.
2. After-party: Transparentnost bez granica
Iste večeri, na žurki nakon ceremonije, Bianka se pojavila u crnom, prozirnom bodiju koji je otkrivao gotovo celo telo. Jedino što je nosila preko njega bile su visoke čizme. Komentari su varirali od: „hrabro i umetnički“ do: „čisti egzibicionizam“.
3. Modna revija – telo kao platno
Na jednoj reviji za sezonu Proleće/Leto 2025, Censori se pojavila u uskom, gotovo nevidljivom bodiju u boji kože, koji je jedva razlikovao granicu između odeće i gole kože. Publika je ostala zatečena – da li je u pitanju moda, konceptualna umetnost ili provokacija radi naslova?
4. Berlin – mrežasta kombinacija bez donjeg veša
U šetnji Berlinom, Bianka je nosila providni mrežasti kombinezon, bez ijednog sloja ispod. Slučajni prolaznici ostali su zaprepašćeni, dok su fotografije obišle ceo svet i izazvale rasprave o pravu na „modnu slobodu“.
5. U bodiju s otvorenim leđima (i zadnjicom)
Tokom promocije Kanjeovog albuma Vultures 2, Bianka je nosila bodi s otvorenim leđima – i potpuno otkrivenom zadnjicom. Ovaj outfit dodatno je pojačao ionako buran interes javnosti za njen izgled i ponašanje.
6. „Jastuk haljina“ u Italiji
U italijanskom gradu Mantovi, paparaci su je uslikali kako nosi jastuk preko grudi kao jedini odevni predmet, pričvršćen kaišem, bez dodatne garderobe. Modni komentar ili ironična izjava – reakcije su bile podeljene.
Kanje Vest ne skriva ponos na modni izražaj svoje supruge. Na pitanje o njenim odevnim izborima, rekao je:
„Moja žena je umetnica. Hrabra, pametna i slobodna. Ponosan sam na nju – jer ona nije deo sistema.“
Moda ili performans?
Bjanka Censori očigledno koristi svoje telo kao umetnički medij. Neka od njenih izdanja navodno su bila i sponzorisana od strane modnih brendova, a pojedini izvori tvrde da je za određene „street style“ pojave dobijala i višecifrene honorare.