Britanski brend je opet pokazao kako su u aksesorajz igri glavni, bar na britanskom tlu! Jedini koji još mogu da im pariraju su njihova večna konkurencija i ipak daleko uspešniji - Barberi.
Svesni toga, ljudi ispred Malberija (Mulberry), na čelu sa kreativnim direktorom Džonijem Kokom sav su novac stavili na modne detalje i klasične britanske tartan dezene, i ako nas pitate - za sada imaju najbolju prolaznu ocenu na Nedelji mode u Londonu, piše Elle.rs.
Ali dobro, ni Roksi nije bila, kao i pomenuti Barberi. Elem, vratimo se Malberiju.
Opšte je poznato koliko se britanski brendovi oslanjaju na tradiciju i kostime iz sopstvene istorije/običaja. Zato smo u najnovijoj Malberi kolekciji videli veliki broj modela dizajniranih kao svojevrstan omaž prepoznatljivom smeđem karo dezenu koji i dalje krasi gospodska engleska odela, ali i ogrtače inspirisane konjičkom uniformom. Za glavnu inspiraciju, ipak, nije poslužila klasična atmosfera britanskih cantri kućica, već sedamdesete.
"Istražili smo sopstvenu arhivu, posebno period iz sedamdesetih, te većina printova se oslanja na već prikazane dezene, samo u modernijoj, drugačijoj interpretaciji, pa možemo slobodno da kažemo kako je prolećna kolekcija omaž našem nasleđu," izjavio je Džoni Koka nakon revije koja je privukla veliku pažnju influansera i urednika.
Upravo smo taj utisak i imali - sve je već viđeno, a opet novo. Tome je najviše doprinela proporcija, odnosno ogromni krojevi koji su dominirali na modelima haljina, prsluka, ogrtača kojima su kontrirali modeli vunenih suknji A kroja i svilene bluze.
Ipak, najveći kvalitet kolekcije je u već pomenutim detaljima - kožnim čizmama, savršenim stejtment torbama u jarkim nijansama ljubičaste, narandžaste, plave.
Preostale fotografije pogledajte u galeriji ispod teksta!