Pravila

Poslovni bonton: Saradnike nemojte zvati pre 9 ujutru, ne davite ih čestim pozivima!

Ako ste pozvani ili ste dobili SMS, a niste mogli da se javite, uzvratite poziv što pre

Objavljeno: 27.10.2015. 12:16h 14:46h
Autor:
Foto: Shutterstock

Danas se u poslovnoj komunikaciji SMS-ovi sve češće susreću, ali oni su nužno zlo i treba ih koristiti samo ako je hitno, a ne možemo saradnika dobiti telefonom. Naime, SMS zbog kratkoće može dovesti do nesporazuma, pa i krivih tumačenja. Takođe, ako vam se saradnik ili poslovni partner koga zovete ne javlja, trebalo bi izbegavati nova pozivanja svakih na nekoliko minuta jer to može biti kontraproduktivno.

Takvo zvanje može komunicirati nepoverenje, pa čak i biti protumačeno kao agresivno i izazvati otpor i iritiranost druge strane. Umesto toga, dobro je dati više vremena.

Nosite istu odeću svaki dan? Velike su šanse da ćete uspeti u životu: Evo zašto!

Foto: Shutterstock

U ovom slučaju možete poslati SMS u kojem molite da vam se sagovornik javi kad bude mogao. Za očekivati je da će uljudna osoba odmah nakon završetka sastanka uključiti mobilni i pregledati važne poruke.

Koliko god da volite da rešavate jednu po jednu obavezu ujutro, saradnike nije pristojno zvati tačno u minut početka radnog vremena. Bolje je pričekati 10-ak minuta da saradnik obavi osnovne predradnje (upali računar i slično). Isto vredi i pri kraju radnog dana: treba izbegavati pozive u zadnjih 10-ak minuta.

Milijarderi sa zmijom u džepu: Jedu iz papirnih tanjira, šišaju se kod kuće!