Nedelja mode u Parizu već godinama važi za epicentar glamura, a revija Tom Ford, iza koje sada kreativno stoji Hejder Akerman, upravo je to i bila. Pored toga, defile se pretvorio u pravu smotru seksepila, i na modnoj pisti i u prvom redu, gde su zvezde blistale u izdanjima koja su privlačila pažnju na svaki njihov pokret.
Kajli Džener ušla je u prostoriju poput filmske dive. Njena crna haljina, elegantna i pripijena, naglašavala je obline i odavala omaž Fordovim kultnim komadima iz devedesetih. Sve je bilo u znaku čistog minimalizma sa naglaskom na telo, dok su visoke potpetice i zategnuta kosa u punđu dodatno isticali oštru i zavodljivu siluetu.
S druge strane, Pamela Anderson izazvala je potpuno drugačiji efekat, odvažna, moderna i sa novom riđom frizurom koja je sama po sebi bila tema večeri. U crnoj korset haljini bez bretela, uz svedeni blejzer, pokazala je da njena definicija seksepila više nije samo "Čuvari plaže estetika", već sofisticirana i samouverena ženstvenost. Pamelina pojava bila je toliko upečatljiva da se činilo da je svaki fotoaparat tražio nju, dok je njen novi izgled nosio i filmski kontekst. Andersonova se priprema za ulogu u francuskom ostvarenju "Love is Not the Answer".
Sve luksuzne vile Toma Forda: Jedna pripadala Džeki Kenedi, a nemoguće je reći koja je od koje lepša
Paris Džekson unela je dozu drame u haljini s visokim šlicem, naglašavajući duge noge i mršavu figuru. Njena pojava bila je prkosna i smela, što je savršeno odgovaralo atmosferi revije koja je slavila slobodu tela i zavodljivost pokreta. Uz nju je stigla i njena tetka, Dženet Džekson, čiji je stajling dokazao da seksepil ne zna za godine. U kožnom peplum topu s pojasom koji je naglašavao struk i dugačkoj crnoj suknji, Dženet je delovala besprekorno, sofisticirano i jednako moćno kao i mlađe koleginice.
Ipak, malo ko zna da dominira crnim kao Kejt Mos. Supermodel je, kao i bezbroj puta ranije, redefinisala minimalizam. U šljokičastom crnom odelu s dubokim dekolteom i bez grudnjaka, dokazala je da seksepil može biti nenametljiv, a opet razoružavajuće moćan.
Na samoj pisti, Akerman je ponudio kolekciju u Fordovom duhu: crno kao konstanta, visoki šlicevi, dekoltei i besprekorne siluete koje slave telo i njegovu senzualnost. Seksepil nije bio samo detalj, već nit vodilja: svaki kroj, svaki pokret i svaki pogled modela naglašavao je seksualnu energiju koju Fordova estetika odavno utelovljuje. Akermanova revija bila je sjajan prikaz kako jedan dizajner treba da interpretira kodove brenda i da u isto vreme ponudi nešto što će delovati kao potpuno novo.
Publika je ostala očarana, a večernja revija pretvorila se u vatromet stila i zavodljivosti. Ako je Pariz moda, onda je ove večeri Akerman učinio da Pariz bude seksepil.