PREZIRE IH

NE MOŽE DA IH SMISLI I SMATRA DA IH NOSE SAMO ŽENE BEZ STILA: Ove modne komade bi Ana Vintur spalila!(FOTO)

Urednica Voga i modna ikona smatra da su oderđeni odevni komadi modni "zločin"...

Objavljeno: 11.08.2021. 17:27h 17:30h
Autor:
Foto: Profimedia

Ana Vintur, Izvršna urednica američkog izdanja magazine Vog, jedna je od najmoćnijih žena u svetu mode. Ona udara temelje novim trendovima, daje blagoslov novim dizajnerskim imenima i njena reč je zakon i red u modnom svetu.

Iako su je mnogi dugo doživljavali kao strah i trepet, s godinama se Ana približila ljudima putem video rubrika na Jutjub kanalu magazina Vog, u kojima odgovara na razna pitanja javnosti vezana za modu, piše zadovoljna.hr.

Dizajneri i dalje uvažavaju Anino mišljenje uoči lansiranja svojih novih kolekcija, ali jednom vrlo raširenom trendu koji ne voli ipak nije uspela da stane na kraj.

U pitanju je logomanija koja je poslednjih godina uzela maha, pa je tako većina modnih kuća lansirala razne odevne komade i dodatke s istaknutim logom ili monogramom svog brenda.

Pre nekoliko godina pohvalila je modnu kuću Selin zbog diskretnih i anti-brending kolekcija, ali i ona je u međuvremenu podlegla ovom trendu.

I na ulicama naših gradova možemo videti strast prema odeći s istaknutim logom. Tako se, na primer, dva isprepletena slova G često mogu videti na beogradksim ulicama. Reč je o monogramu modne kuće Guči koji predstavlja inicijale njihova osnivača.

Ana Vintur smatra da je isticanje brenda, a pogotovo na upadljiva način, osmišljeno upravo za one ljude kojima je jedini cilj da ponesu skup modni komad i da njihova okolina to primeti. Dakle, za snobove.

To je Gučio Guči koji je ovu legendarnu italijansku modnu kuću osnovao 1921. godine, a simetrični monogram u smeđoj boji osmislio je 1933. godine njegov sin Aldo.

Ana Vintur i dalje preferira odeću na kojoj nema nikakvih velikih obeležja brendova koje nosi, a u komadima s masivnim monogramima nikad je nismo videli.

Dugoročno gledano, to je definitivno isplativija modna filozofija jer će nošenje komada s logom pre ili kasnije opet izaći iz mode i vratićemo se odeći napravljenoj uz diskretniju i sofisticiraniju marketinšku strategiju.

Doslednost stilu, decentnost i odmerenost jesu odlike istinskih modnih ikona, kakva je Ana Vintur, a onima kojima je potrebno da budu viđeni, pa...uvek ostaju dva G, GA, LV...

(Stil.kurir.rs)