Ponedeljak ujutro je najkritičniji deo nedelje i on je često određuje, stoga morate voditi računa kako ćete ga započeti. Evo 16 načina da to uradite onako kako to čine uspešni.
Koliko god da ponedeljak može biti haotičan, možete predvideti da će vas dočekati gomila stvari u kancelariji na početku nedelje.
Potrebno je shvatiti da ste u mogućnosti da preuzmete kontrolu nad ovim jutrom i upravljanjem situacijama.
Privlače siromaštvo, bolest i nevolje: Rešite se ovih kućnih navika!
1. Oni rano ustaju
Uspešni ljudi idu na spavanje u pristojno vreme, nedeljom uveče. Njihovo višegodišnje iskustvo je pokazalo da je tako najbolje jer će u ponedeljak ustati ranije. Ukoliko ste u ponedeljak probudite nenaspavani, velika je verovatnoća da ćete biti veoma nervozni kada se suočite sa gomilom problema na početku nedelje i to će uticati na vaš posao.
2. Vežbaju
Jutarnja gimnastika povećaće cirkulaciju i pomoćiće vam da ostanete budni i produktivni za celu nedelju. Endorfin će popraviti vaše raspoloženje.
Neuspeh, bolest, loš osećaj: Evo kako da izbacite negativnu energiju iz doma!
3. Doručkuju zdravi doručak
Neka doručak učini da se osećate lepo, sito i zadovoljno u svom telu. Kada osećate glad ne možete da se koncentrišete i veoma ste anksiozni.
4. Dolaze ranije na posao
Nemojte odlagati obaveze. Ponedeljkom je komunikacija slabija, stoga rešite probleme na vreme. Završite stvari što pre sa saznanjem da ćete možda krenuti kući ranije.
5. Čišćenje stola i desktopa
Nadamo se da ste ovo uradili u petak pre odlaska kući. Ukoliko niste, uradite to u ponedeljak ujutru i pospešite svoju organizaciju. Sredite foldere na kompjuteru, neka oni kritični budu na vidnom mestu, dostupni. Obrišite nepotrebno.
6. Izdvajaju vreme za neočekivane projekte i zadatke
Uspešni ljudi očekuju neočekivano ponedeljkom ujutro. Neko se nečega setio za vikend i želi da vam to bude prva stvar kada dođete na posao. Imajte malo vremena u rezervi.
Siromaštvo se briše: Ovo je mantra koja privlači bogatstvo!
7. Oni pozdravljaju svoj tim i šefa
Ovo je važno da uradite ujutro kako biste održali moral u firmi. Ponedeljkom vaš tim treba dodatni podsticaj. Održavajte osećaj zajednice.
8. Proveravaju i dopunjuju listu obaveza i ciljeva
Postavite sebi prioritete, a onda postavite pet do osam ciljeva. Kada ih budete ispunili osećaćete se ponosno i uspešno.
9. Vizuelizuju nedeljne uspehe
Osmišljavanjem pozitivnih ishoda projekata možete se vraćati unazad i odrediti neophodne taktike kako biste dobili željene rezultate.
Ima i daje drugima: Princ poklanja 29 milijardi evra u dobrotvorne svrhe!
10. Posebno označavaju urgentne zahteve i mejlove
Tako oni neće pasti u zaborav i neće se dogoditi krizna situacija.
11. Prvo se hvataju u koštac sa teškim zadacima
Vaša energija je najjača ujutro i zato tada treba da se bavite zahtevnijim i rizičnijim stvarima, dok imate dobru koncentraciju.
12. Posebno se trude da se nasmeju
Možda vam je ovo poslednja stvar na pameti ponedeljkom ujutro ali će vam u mnogome pomoći da pregurate dan i opustite atmosferu.
13. Dodatak ljudskosti u poslovnim mejlovima
Pre nego što pošaljete zadatke timu ili mejl kolegama proverite da li ste ponedeljkom ujutro dodali malo prijateljskog odnosa kako biste doprineli prijatnijem poslovanju. Počnite imejl sa „Pozdrav“ ili „Nadam ste da ste proveli lep vikend“.
Čime leti Donald Tramp: Luksuz i kič od kojeg boli glava! (FOTO)
14. U stanju su da kažu NE
Ponedeljkom će vas mnogi ometati, slati mejlove, pozivati, slati zahteve i tako dalje. Uspešni ljudi moraju diplomatski i učtivo odbiti kolege, potrudeći se da se uključe nešto kasnije. Ne možete odbiti šefa ali cirkularne mejlove odložite jer nećete biti produktivni ukoliko stalno prekidate posao.
15. Ostaju fokusirani
Uspešni ljudi se ne zadržavaju previše na sitnicama koje se pojavljuju tokom nedelje i ne pokušavaju da reše baš svaki neozbiljan problem.
16. Imaju na umu da postoji utorak
Ne morate sve uraditi u ponedeljak. Možda ćete sebi učiniti uslugu ukoliko pustite da stvari malo odleže do sutra. Može se javiti bolja ideja. Nije dobro žuriti jer se gubi koncentracija i fokus.