U dobroj formi zahvaljujući seksu

Velike vrućine nisu idealne ze vežbanje, ali to ne znači da trening treba u potpunosti izbaciti iz rutine. Dovoljno je više napora uložiti u spavaćoj sobi, pa u pola sata seksi igrica možete potrošiti 144 kalorije
Škola sexa 18.06.2013. - 19:45h Autor: 24sata.hr

Misionarski položaj jača bedra i stražnjicu
Ova varijanta misionarskog položaja jača trbušne mišiće, kao i mišiće karlice i ruku. Žene treba da legne na leđa, noge savije u kolenima i da se lagano rukama podiže od kreveta. Tako će partneru omogućiti dublju penetraciju i potpunu kontrolu. U ovakvoj pozi žena može rukama da obavije partnera, tako da težinu prebaci na noge i time jača bedra i stražnjicu.

 

Jahaća poza za trbušne mišiće
Poza u kojoj je žena glavna i sedi na partneru omogućuje joj potpunu kontrolu i veći užitak. Baš ova poza idealna je za jačanje trbušnih mišića i gornjega dela tela, a više koristi od nje imaju žene nego muškarci.

 

Seks uza zid odličan trening za ruke, bedra i stomak
Uzbudljiv i nezaboravan, seks uza zid odličan je trening za ruke, bedra i stomak. Ovakva igra u spavaćoj sobi omogućava muškarcu da vežba ruke, trbušne mišiće i bedra. Za ovakvu pozu neka se žena leđima nasloni na zid, a potom da joj partner podigne noge i obavije ih oko sebe.

 

Doggy style savršen je trening i za muškarca, i za ženu
Takozvana pseća poza u kojoj je muškarac dominantan, omogućuje dobar trening i ženi. Žena bi trebalo da se spusti na kolena i pridržava rukama. Da bi ostala u stabilnom položaju naprezaće mišiće ruku, nogu i stražnjice. Podjednako vežba i muškarac, naročito ukoliko stoji umesto da kleči, vežbaće i noge.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...