Siguran način da smršate

10 koraka do vitke linije bez odricanja!

Poslušajte savete dr Budimke Novaković, koji garantuju postizanje željene kilaže

Saveti stručnjaka 14.09.2018. - 10:45h Autor: Promo
Foto: Promo

Doneli ste odluku da želite da promenite nešto u svom životu, da hoćete da izgledate bolje i imate vitku liniju, ali da ne želite mnogo da se odričete omiljene hrane. Kako to dostići?

 

Na putu dostizanja željenog izgleda treba postaviti 10 ključnih koraka koje treba preći na putu ka ostvarivanju vitke linije i njih uvek moramo da imamo pred sobom, čak i onom trenutku kada možda poželimo da odustanemo…


Profesor dr Budimka Novaković, dijetoterapeut sa Medicinskog fakulteta u Novom Sadu, naglašava da prihvatanje principa pravilne ishrane ne treba shvatiti kao odricanje od bilo kakvog zadovoljstva već kao važan korak ka postizanju i očuvanju dobrog zdravlja. Sve vodeće bolesti u svetu, a i u Republici Srbiji imaju za uzrok nepravilnu i preobilnu ishranu. Celoživotna pravilna ishrana treba da bude deo obrazovanja i životne filozofije svakog čoveka.

 

Šta treba uraditi?

 

10 ključnih koraka i saveta šta je važno da radimo po savetu prof. dr Budimke Novaković su:

 

1. Želja da se postigne i održi poželjna telesna masa tokom života

 

2. Svakodnevna ishrana treba je zasnovana na namirnicama od celog zrna, povrću, voću i mahunarkama

 

3. Svakodnevna fizička aktivnost

 

4. Ograničavanje unosa "brze hrane"

foto: Profimedia

5. Visoko prerađene namirnice u što većoj meri zameniti sirovim namirnicama

 

6. Konzumiranje mesa i proizvoda od mesa ograničiti na preporučene količine

 

7. Značajno smanjiti unos soli

 

8. Svesti konzumiranje slatkiša na razumnu meru

 

9. Konzumirati omiljene napitke zaslađene niskokalorijskim zaslađivačima

 

10. Ograničiti unos alkohola.


Važnost upotrebe zaslađivača

 

Budući da ne želimo da se odreknemo omiljenog slatkog ukusa, a da želimo da imamo vitku liniju, značajnu pomoć možemo da dobijemo tako što ćemo uzimati proizvode sa niskokalorijskim zaslađivačima.

 

"Niskokalorijski zaslađivači su stručno veoma korisni i zdravstveno bezbedni u snižavanju energetske gustine pojedinih namirnica i ishrane u celini pa posledično i u smanjenju rizika za nastajanje prekomerne telesne mase i gojaznosti. Želja za slatkim ukusom može da se zadovolji uz pomoć niskokalorijskih zaslađivača, a da se ne pri tome poveća telesna masa. Svakodnevna ishrana treba da pruži mogućnost konzumiranja napitaka ili namirnica koje imaju sladak ukus ali ne sadrže šećere što omogućava postizanje boljeg kvaliteta života, a to je uloga niskokalorijskih zaslađivača", dodaje dr Novaković.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.