ishranom do boljeg raspoloženja

Nećete skidati osmeh sa lica tokom zime: Ovih 5 namirnica momentalno popravljaju raspoloženje!

Kako biste u hladnim danima povratili raspoloženje i osmeh na lice, obavezno jedite ove namirnice

Nutricija 08.01.2019. - 14:37h Autor: Stil/Miss7.24.hr
Foto: Shutterstock

Tokom tmurnih i hladnih zimskih dana skloni smo padu raspoloženja, a često je uzrok tome nedostatak vitamina D u telu.

 

Za razliku od leta, kad nas sunce puni ovim vitaminom, u hladno godišnje doba moramo sami sebi da priskačemo u pomoć putem ishrane.

 

Jaja

 

Sadrže puno vitamina i minerala, ali i vitamin D koji se nalazi jedino u žumancu.

 

Dakle, nemojte da izbegavate žumanca ako ste na dijeti i pazite na kalorije. Naravno, nemojte odmah smazati 10 jaja – budi umereni i povremeno ih konzumirajte.

 

Spreman za 10 minuta, a imaćete energije za ceo dan: Napravite poširana jaja za doručak! (VIDEO, RECEPT)

foto: Shutterstock


Kravlje mleko

 

Osim što kravlje mleko sadrži puno kalcijuma, bogato je i D vitaminom. Jedna šoljica sadrži oko šestinu preporučene dnevne količine.

 

Losos

 

Osim što je ukusna riba, ona je i prava vitaminska D-bomba. Sa 85 grama kuvanog lososa pokrivena je gotovo kompletna dnevna doza D vitamina.

 

Hrana koja podstiče sreću: Pobedite depresiju jedući ovo!

foto: Profimedia

Pečurke

 

Bogate su D vitaminom, mada količina može varirati od vrste do vrste. Preporučuje se da ih  tokom zime uvrstite na meni.


Sok od narandže

 

Naravno da je svež ceđeni sok od narandže bolji, ali dnevne potrebe D vitamina pokrićete i kupovnim sokom od narandže. U takvim je sokovima otprilike trećina potrebne dnevne doze po šoljici.

 

Neverovatan doručak: Reguliše telesnu težinu i poboljšava raspoloženje!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...