Probajte

Kineska dijeta: Skinite više od 5 kilograma za nedelju dana! (JELOVNIK)

Smanjenim unosom kalorija i dosta tečnosti može da se skine pet kilograma za nedelju dana.

Nutricija 18.05.2018. - 17:33h Autor: kucnilekar.com
Foto: Shutterstock

Kineska ishrana dovodi do gubitka težine zbog činjenice da ograničava unos dnevnih kalorija na 800 do 1.000.

 

Pored toga, meni sadrži dosta tečnosti: mineralnu vodu, zeleni čaj i sveže voćne sokove. Ovi napici očistiće telo od nagomilanih štetnih materija, i zašititi ga neophodnim vitaminima i antioksidantima.

 

Druga karakteristika kineske ishrane je da se sastoji od poznatih proizvoda: u njemu nema egzotičnih jela. U roku od nedelju dana, vaša ishrana će obuhvatiti sveže povrće, voće, pirinač, ražani hleb i ribu. Ovakav režim ishrane pogodan je samo za potpuno zdrave ljude, pa pre nego što promenite stalnu ishranu, konsultujte se sa svojim lekarom.

 

Tokom dijete morate da eliminišete iz ishrane slatkiše i proizvode od brašna, životinjske masti, alkohol i kafu. Takođe je neophodno da se smanji unos soli i začina.

 

JELOVNIK:

 

DAN 1:

 

Doručak: 150 g svežeg kupusa, 200 ml mineralne vode

Ručak: 4 kašike kuvanog pirinča, 150 g salate od rendane šargarepe i maslinovog ulja, 200 ml kisele vode

Večera: 150 g kuvane ribe, malo parče ražanog hleba, nekoliko listova zelene salate, 200 ml zelenog čaja

DAN 2:

 

Doručak: 150 g salate od šargarepe sa maslinovim uljem, 1 tost ražani hleb, 200 ml kisele vode

Ručak: 200 g salate od šargarepe, kupus, zelena salata, celer, parče ražanog hleba, 200 ml sveže isceđenog soka od jabuke bez šećera.

Večera: 100 g kuvanog pirinča, listovi zelene salate, pola grejpfruta, 200 ml mineralne vode

 

DAN 3:

 

Doručak: 200 g salate od jabuke, kruške, pomorandže, banane, 200 ml sveže isceđenog soka od pomorandže bez šećera

Ručak: 250 g kuvane špargle, 150 g kupus salate sa sokom od limuna, parče ražanog hleba, 200 ml mineralne vode

Večera: 250 g dinstanih pečuraka (bez ulja), 1 mali kuvani krompir, 200 ml mineralne vode

DAN 4:

 

Doručak: jabuke, pomorandže, tost ražani hleb, 200 ml sveže isceđenog soka od pomorandže bez šećera

Ručak: 300 g kuvane špargle sa pirinčem i bosiljkom, 1 jabuka, parče ražanog hleba, 200 ml mineralne vode

Večera: 200 g kuvane ribe, 2 mala kuvana krompira, kriška raženog hleba, 200 ml zelenog čaja

 

DAN 5:

 

Doručak: 150 g pirinčane kaše kuvane u vodi, 200 ml kisele vode

Ručak: 200 g salate belog kupusa, kriška ražanog hleba, 200 ml kisele vode

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs