Jednostavno

Mršavite dok spavate: I to je moguće uz ove neverovatne trikove!

Spavate i gubite kilograme? I to je moguće uz ove trikove!

Nutricija 24.04.2018. - 13:12h Autor: brightside.me/superzena
Foto: Profimedia

Svi ćem se složiti da redovno vežbanje je najbolji način da izgubimo težinu i očuvamo zdravlje. Ali, postoje i mnoge druge metode koje, iako su sporije, daju veoma dobre rezultate.

 

Uz pomoć ovih 9 neverovatnih načina možete izgubiti kilograme i dok spavate:

 

Konzumirajte proteinske šejkove pre spavanja

 

Pijte šejk koji sadrži 30 grama proteina pre nego što odete na spavanje. Istraživanja su dokazala da to pomaže da povećate broj kalorija koje telo sagori dok se odmara. Protein takođe sadrži sastojke koje pomažu u oporavku mišića, i što više mišićne mase imate više kalorija gorite dok se odmarate.

 

Mala večera

 

Izbegnite ogromne obroke uveče, posebno pred samo spavanje. Tokom dubokog sna naš mozak emotuje hormone rasta. Ako jedete kasno uveče, hormon rasta skladišiti hranu u mast.

 

Izbegavajte alkohol

 

Ispijanje alkoholnih pića pre odlaska na spavanje smanjuje količinu vremena koju provodimo u najvažnijoj fazi sna, REM fazi u kojoj telo sagori najviše kalorija. Čaša vina pre večere je u redu, ali zapamtite da ne bi trebalo da pijete alkohol tri sara pre nego što legnete u krevet.

 

Spržite salo sa stomaka: 4 prosta načina da aktivirate hormone koji će vam pomoći da izgledate fit!

foto: Shutterstock

Odredite vreme odlaska u krevet

 

Optimala broj sati spavanja (7-8 sati) je posebno važno za naše zdravlje, ali i pomaže telu da sagori više masti. Studija objavljena u American Journal of Clinical Nutrition je pronašla da ljudi koji su se dobro odmorili su sagoreli 20 odsto više kalorija nakon jela, u odnosu na one koji nisu imali preporučeno spavanje.

 

Ne vežbajte pre spavanja

 

Vežbe bude naše telo, otežavajući da postignemo dobar san tokom noći. Zakažite svoje vežbanje ujutru, jer će to podići vaš nivo energije. U slučaju da ne možete da vežbate u jutarnjim časovima, nemojte ići na trening četiri sata pre odlaska u krevet.

 

Izgasite sve elektronske uređaje u spavaćoj sobi

 

Naučnici sa univerziteta u Singapuru su pronašli da dugo gledanje televizije izaziva povećanje nivoa triglecerida (povezanih sa dijabetesom) i smanjenje nivoa leptina (proteinski hormon koji učestvuje u regulaciji unosa i potrošnje energije, putem uvećavanja apetita i metabolizma).

 

Ovo povrće je najnezdravije i najviše goji: Izbegavajte ga, posebno ako držite dijetu!

foto: Shutterstock

Smanjite temperaturu u spavaćoj sobi

 

Studija objavljena u meidicinskom žurnalu Dijabetes pokazala je da ljudi koji su spavali u sobama sa temperaturom 18 stepeni celizujsa, sagoreli su 75 kalorija više od onih koji su spavali u zagrejanijim sobama.

 

Spavajte goli

 

Iako možda zvuči čudno, spavanje bez odeće na sebi ima mnoge prednosti po mršavljenje. Ako ste previše ušuškani u pidžamu i jorgan telo će vam biti pregrejano. Neka istraživanja su pokazala da to može uticati i na kilograme. Ako želite da smršate bolje je da se spavate što "oslobođeniji".

 

Baba Vanga ostavila spisak narodnih lekova: Prirodni recepti koji leče bolesti od A do Š! (RECEPTI)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...