Probajte

Dijeta uz koju nikada niste gladni: Kraljica Leticija se kune u ovaj način ishrane!

Kraljica Leticija uvek ostavi odličan utisak gdje god se pojavi
Nutricija 22.08.2017. - 15:48h Autor: Zadovoljna.hr
Foto: Profimedia

Njen modni stil i izgled česte su i aktualne teme. Mnogo je manje poznato kako zapravo lepa Leticija održava svoju vitku liniju. O kakvoj dijeti i režimu ishrane je reč, saznajte u članku.

 

Kraljica Leticija sa svakom svojom pojavom izgleda sve bolje i bolje. Osim što su delom geni zaslužni za njenu prirodnu lepotu i dobra briga o zdravlju i izgledu, veliku ulogu igra i poseban način ishrane pomoću kojeg lepa 44-godišnjakinja održava vitku liniju.

 

Leticija je velika obožavateljka Perikon dijete. Reč je o protiv - upalnoj dijeti koja uključuje sve grupe hrane, a pogotovo zdrave namirnice poput svežeg lososa, zelenog povrća, šumskog voća i ekstra devičanskog maslinovog ulja.

 

Ova dijeta se smatra jednom od najzdravijih jer joj je prioritet zdrava ishrana i način života, a ne gubitak težine.

 

Kralj Felipe i kraljica Leticija kao sasvim običan svet: Ovakav prizor se ne viđa svaki dan! (FOTO)

 

Perikon dijeta stavlja veliki naglasak na zdrave kalorije.Uz ovaj zdravi režim ishrane, vidljivo je da kraljica i vežba. Oblikovane ruke, ramena i noge svedoče tome.

 

Perikon dijeta

 

Nije preterano zahtevna. Konzumiranje protiv-upalne hrane vrlo je zdravo za organizam jer takva hrana je bogata antioksidansima i omega-3 masnim kiselinama. Ako se odlučite na ovakav režim ishrane, konzumiraćete puno ribe, povrća i voća.

 

Kraljica Leticija u do sada neviđenom izdanju: Vatrena, ali potpuno izgužvana haljina! (FOTO)

 

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia


Tačnije, namirnice koje se preporučuju su jabuke, kruške, spanać, kelj, karfiol, avokado, lanene semenke, susam semenke, bademi, orasi, grašak, sočivo, mlečni proizvodi s niskom količinom masti, heljda i zob.

 

Naravno, preferirani izvor proteina je riba jer ima velik novo omega-3 masnih kiselina. Uz ribu, možete jesti i piletinu kao i crveno meso koje bi trebalo biti organsko.

 

Tvorac ove dijete je Nikolas Perikon koji svako jelo pravljeno sa brašnom, šećerom ili sa drugim zaslađivačima smatra hranom koja izaziva upalu.

 

Stoga je popis one hrane koju ne biste smeli jesti poprilično dug i uključuje hleb, kukuruzne pahuljice, krekere, prženu hranu, kupovne voćne sokove, testeninu, picu, krompir, pirinač, sladoled i grickalice.

 

Svaki obrok trebao bi obuhvatiti protein kojeg ćete prvog pojesti kako biste zadovoljili glad, zatim dopuštene ugljeno-hidrate kao i esencijalne masne kiseline.

 

Takođe, na dan možete pojesti do 50 grama tamne čokolade koja je bogata antioksidansima.

 

Vatrena, a nežna i suptilna: Kraljica Leticija zna šta znači biti dama! (FOTO)

 

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs