Pazite šta jedete

Hrana koja se odmah lepi za zadnjicu: Zgodne žene je vešto izbegavaju!

Celulit i masno tkivo na zadnjici nikako nisu poželjni, naročito pred letnju sezonu
Nutricija 25.04.2017. - 09:19h Autor: Zadovoljna.hr
Foto: Thinkstock

Na stvaranje celulita i masnog tkiva dosta utiče hrana koju svakodnevno jedemo.

 

Sledećih 10 namirnica najgori su neprijatelj čvrste i oblikovane zadnjice bez celulita!

 

1. Musli
Sadrži belo brašno koje se u telu prerađuje kao šećer. Uz to, kada u musli dodate mleko, u telo unosite dodatnu količinu estrogena koji će stvoriti masnoće i celulit na zadnjici. Zato se preporučuje da obično mleko zamenite bademovim, a običan musli pahuljicama koje sadrže barem pet grama vlakana u jednom obroku.

 

2. Štapići sa granolom
Mnoge vrste zdravih štapića sa granolom zapravo su pune šećera koji se pretvara u dodatno masno tkivo na zadnjici. Zato je za popodnevno grickanje bolje izabrati porciju ovsene kaše ili voće.

3. Suši
Mnoge vrste sušija u sebi sadrže sastojke koji goje, poput majoneza, kremastog sira i belog pirinča, i tako unesemo mnogo više kalorija nego što mislimo, jer suši važi za zdravu hranu. Osim toga, začini poput jegulje i soja sosa krcati su nezdravim šećerom i natrijumom.

 

Ekspresno topi struk i ubrzava metabolizam: Ovaj sirup žene obožavaju! (RECEPT)

 

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

4. Perece
Iako sadrže malo masnoća i kalorija, perece su pune soli koja ne samo da može da uzrokuje osećaj nadutosti, već i dehidraciju tela, što će celulit na zadnjici učiniti vidljivijim. Ako imate potrebu za grickanjem, uvek pri ruci imajte kesicu neslanog orašastog voća koje je hranljivo i držaće vas sitim do večere.

 

5. Prerađeno meso
Belančevine su ključne za održavanje fit guze i izgradnju mišića, ali mnoge vrste mesa, poput prerađene ćuretine, kobasica, šunke i odreska, pune su nezdravih masti i natrijuma, i često nam više štete nego koriste. Sendvič sa ćuretinom može biti hranljiv, ali bolji izbor biće krto meso, kao što je piletina bez kožice ili losos.

 

6. Jogurt
Mnoge vrste jogurta pune su dodatnog šećera i mogu da sadrže između 15 do 29 grama šećera po porciji, što je jednaka količina šećera kao u nekim čokoladicama. Naravno da ne morate u potpunosti da se odreknete jogurta, samo birajte one koji sadrže oko 11 grama šećera i držite se preporučene količine konzumiranja.

 

Smesa koja uklanja i poslednji trag celulita: Glatke i zategnute butine za 7 dana!

 

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

7. Suvo voće
I ove namirnice se možda čine kao zdrav izbor, ali sušeno voće često je pretrpano šećerom, aditivima i konzervansima, kako bi imalo dobar ukus i duže ostalo sveže. Takođe, skloni smo da pojedemo veće količine sušenog voća jer se ono skupi tokom dehidracije. Zaključak? Ništa ne može da zameni sveže voće.

 

8. Ljuta hrana
Razne vrste začinjene hrane bogate su antioksidantima koji pomažu i kod usporavanja starenja, ali ljuta hrana koja je mnogima omiljena, poput karija, sadrži puno natrijuma i zasićenih masti, zbog čega se lako lepi za guzu. Dakle, ljutu hranu dobro je jesti povremeno, ali pazite da ne bude preljuta.

 

9. Bombone bez šećera
Namirnice kojima je "oduzet" šećer problematične su zato jer su prerađene i često su im dodati konzervansi. Nova istraživanja čak upozoravaju da takva hrana može da izazove još veću želju za hranom veštačkog ukusa, koja nema baš nikakvu hranljivu vrednost. A sve što je veštačko, organizam teže vari i zadržava u obliku celulita i masti.

 

10. Crveno vino
Problem je u tome što alkohol dehidrira telo, što uništava kolagen u koži i ubrzava njeno starenje, a time i celulit čini vidljivijim. Zato crveno vino, ali i sav drugi alkohol, konzumirajte samo povremeno.

 

9 vežbi za ravan stomak: Oslobodite se sala za mesec dana! (VIDEO)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs