Vaši saveznici u oblikovanju tela

Top 12 namirnica za sagorevanje masnoće sa stomaka!

Poboljšajte metabolizam, sagorite kalorije, oblikujte struk i ojačajte mišiće uz pomoć badema, mlečnih proizvoda, jaja, zelenog čaja i još nekoliko efikasnih namirnica
Nutricija 19.09.2013. - 16:27h Autor: haber.ba
Foto: Shutterstock

Određene namirnice vam mogu biti pravi saveznici u održavanju i oblikovanju figure, a naročito u skidanju masnih naslaga sa predela struka. Sledi lista od 12 u tome najboljih.

 

Bademi i ostali orašasti plodovi – grade mišiće, smanjuju želju za hranom;

 

Mlečni proizvodi (što manje masno mleko, jogurt i sir) – jačaju kosti, potpomažu mršavljenje;

 

Jaja – grade mišiće, sagorevaju masnoću;

 

Ćureće meso – gradi mišiće i jača imunološki sistem;

 

Borovnice, maline, kupine

– gase želju za hranom;

 

Kikiriki puter – gradi mišiće, sagoreva masnoću;

 

Masne ribe (losos, tunjevina) – poboljšavaju sagorevanje masnoća, a brzo gase osećaj gladi;

 

Grejpfrut – smanjuje insulin, reguliše šećer u krvi i metabolizam; jedite ga sa unutrašnjim (belim) delom kore;

 

Zeleni čaj – pospešuje sagorevanje masnoća, poboljšava metabolizam;

 

Čili paprike – fantastične za metabolizam;

 

Spanać i ostalo zeleno lisnato povrće – uništavaju slobodne radikale, pomažu u izgradnji jakih mišića;

 

Pečurke – grade mišiće, sagorijevaju masnoću, popravljaju probavu.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...