Dostignite željenu težinu ne ugrožavajući zdravlje

Jesenja dijeta: Smršajte na zdrav način

Ukoliko budete sledili plan ishrane predviđen ovom sezonskom dijetom, možete na zdrav način da smršate i do tri kilograma
Nutricija 17.09.2013. - 11:56h
Foto: Shutterstock

Jesen obiluje velikim trpezama koje mogu negativno da utiču na vašu vitku liniju. Kako biste se rešili viška kilograma ili sprečili njihov nastanak pokušajte da se pridržavate lake dijete pomoću koje možete da izgubite do tri kilograma, a neće negativno uticati na vaše zdravlje.

 

Prednosti ove dijete su te što ne morate da izbacujete ni jednu grupu namirnica, a ni količina koju ćete pojesti nije ograničena.

 

Doručak je svakog dana isti, a sastoji se od grejpfurta, kafe ili čaja bez šećera, šnite prepečenog hleba ili tosta.
Ručak i večera se menjaju po danima, pa smo pronašli za vas jelovnik za sedam dana.

 

Prvi dan

 

Ručak: mešano meso, paradajz, kafa, limunada bez šećera.
Večera: riba iz konzerve ili sa žara, salata od svežeg sezonskog povrća, obareno povrće, tost, grejpfurt.

 

Drugi dan

 

Ručak: voćna salata, dozvoljene su sve vrste voća nije bitno da li je suvo ili sveže.
Večera: ćevapi, paradajz, celer i masline.

 


Ručak: salata od tunjevine prelivena limunom.
Treći dan

 

Večera: biftek ili neko drugo meso sa žara, sezonska salata.

 

Četvrti dan

 

Ručak: dva kuvana jajeta, sir.
Večera: kuvana piletina ili piletina sa žara, sveža sezonska salata, tost.

 

Peti dan

 

Ručak: sir, obareni spanać, tost.
Večera: riba iz konzerve ili sa žara, mešana salata, obareno povrće, tost.

 

 

Šesti dan

 

Ručak: voćna salata
Večera: piletina kuvana ili sa žara, mešana salata.

 


Sedmi dan

 

Ručak: piletina sa žara ili kuvana, paradajz, obareno povrće, grejpfurt.
Večera: meso na žaru, krastavac, celer, paradajz.

 

A, kako bi horoskop mogao da vam pomogne kada je reč o višku kilograma, pročitajte ovde.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...