Obratite pažnju

200 kalorija zdrave i pržene hrane: Evo koliko namirnica možete da pojedete! (VIDEO)

Iznenadićete se koliko više količinski možete da pojedete zdrave hrane, a da unesete samo 200 kalorija, za razliku od prženih namirnica
Nutricija 16.03.2016. - 12:13h Autor: Stil
Foto: Shutterstok

Stalno smo opterećeni oko toga koliko svakodnevno kalorija unosimo u svoj organizam. Ali, da li zaista shvatamo koliko kalorija ima u hrani koju jedemo? Iznenadićete se koliko više količinski možete da pojedete zdrave hrane, a da unesete samo 200 kalorija, za razliku od prženih namirnica.

 

Šta će se desiti u telu ako izbacite šećer na samo 9 dana: Nova otkrića će vas šokirati!

 

Foto: Printscreen Youtube / TheTalko
Foto: Printscreen Youtube / TheTalko

Primera radi, 200 kalorija ima u 2 jabuke, 2 banane srednje veličine, 4 breskve, 40 trešanja, 100 zrna grožđa. Takođe, 200 kalorija ima i u 10 paradajza srednje veličine, 50 malih šargarepa. Treba samo da pazite na kalorične sosove, glavne krivce za višak kilograma. Celer jedva da ima kalorije, tako da možete da ga jedete celog dana. Za razliku od njega, jedan veći krompir ima skoro 300 kalorija.

 

Dva sastojka, 15 minuta, 93 kalorije: Najbrži i najzdraviji kolačić na svetu! (RECEPT)

 

Foto: Printscreen Youtube / TheTalko
Foto: Printscreen Youtube / TheTalko

 

Što se tiče pržene hrane, situacija je drastično drugačija - 200 kalorija ima u 4 parčića pržene slanine, pilećem bataku, 2 male porcije pomfrita, 1/3 duplog hamburgera. Parče bifteka ima samo 160 kalorija, kao i 3 jaja, 100 grama lososa ili pačetine, 170 grama ćuretine, 5 pilećih krilaca, 29 škampa, 2 pileća kotleta, 2 pileća bataka ili 3/4 pilećih prsa.

 

Ljubitelji peciva i slatkiša neće se obradovati činjenicom da pola mafina sa borovnicama ima 200 kalorija, kao i pola parčeta čokoladnog kolača, mali kroasan i 1/5 krofne.

 

Stavila je maline u pleh: Dodala je samo 2 sastojka i napravila sjajnu poslasticu! (VIDEO)

 

Foto: Printscreen Youtube / TheTalko
Foto: Printscreen Youtube / TheTalko

 

Sa druge strane su 28 badema, 28 g oraha, 2 kašike putera od kikirikija, 2 i po keksića sa komadićima čokolade, 18 gumenih meda, 57 grama kokica bez dodatog putera, 2 cele šnite i 3/4 salame. Čaša i po običnog mleka sadrži 200 kalorija, ali ako kupite mleko sa 1% mlečne masti onda možete da popijete 2 čaše. Dve čaše vina kao i flaša i 1/4 piva imaju 200 kalorija, a šoljica kafe i čaja imaju samo 2 kalorije.

 

Prevarite želudac: 7 trikova koji tope kilograme bez muke!

 

Foto: Printscreen Youtube / TheTalko
Foto: Printscreen Youtube / TheTalko

 

Pogledajte snimak, možda odlučite da promenite svoje navike u ishrani i počnete da živite zdravije, bez razmišljanja o suvišnim kilogramima. Ovako izgleda 200 kalorija zdrave i nezdrave (brze) hrane:

 


 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...