Vredi probati

Proverena dijeta fatalne lepotice: Smršajte 3 kilograma za tri dana!

Sa ovom dijetom unosićete 1100 kalorija na dan, ali kako upozorava lepa Beren Sat, ovaj četvorodnevni ciklus može da se ponovi najviše tri puta
Nutricija 10.08.2015. - 17:19h Autor: lisa.rs
Foto: Profimedia

Ako morate brzo smršate kao, na primer, glumica Beren Sat, onda probajte dijetu koju upražnjava vitka, fatalna Bihter iz serije Zabranjeno voće.

 

Sa ovom dijetom unosićete 1100 kalorija na dan, ali kako upozorava glumica, ovaj četvorodnevni ciklus može da se ponovi najviše tri puta, piše Lisa.rs.

 

Napravila je napitak za mršavljenje, a desilo se ovo: Iskustvo žene (42) iznenadilo sve!

 

Zvezda brojnih serija Beren Sat visoka je 164 centimetra a teška 53 kilograma. Vitku liniju održava pravilnom ishranom, ali se ponekad dogodi da zbog uloge brzo mora da izgubi dva-tri kilograma. Tada pribegava dijeti pomoću koje za tri dana izgubi tri kilograma.

 

Ipak, ona upozorava mlade devojke da ovaj četvorodnevni ciklus mogu da ponove najviše tri puta, jer ako preteraju, mogu da naruše zdravlje. Nakon tri dana, pravi se dan pauze.

 

Čudo prirode: Seme koje prirodno povećava grudi i smanjuje težinu! (RECEPT)

 

1. dan

 

Doručak: 1 parče integralnog hleba, 2 kašičice putera, pola čaše soka od grejpa, šolja kafe, čaj ili voda
Ručak: 1 parče integralnog hleba, pola porcije tunjevine, pola banane, 1 šolja kafe, voda ili čaj.
Večera: 1 jabuka, 85 g piletine, 1 činija kuvanog graška, 1 čaša soka od grejpfruta, 1 kornet sladoleda od vanile, 1 šolja kafe, voda ili čaj.

 

2. dan

 

Doručak: 1 parče integralnog hleba, 1 bareno jaje, pola banane, 1 šolja kafe, voda ili čaj.
Ručak: 1 tanjir kiselog mleka, 2 parčeta integralnog hleba, 1 šolja kafe, voda ili čaj.
Večera: pola čaše soka od grejpa, pola korneta sadoleda od vanile, pola banane, 1 mala kobasica, 1 porcija barenog brokolija, 1 šolja kafe, voda ili čaj.

 

Ravan stomak bez brojanja kalorija: ABS dijeta skida 6 kg za 2 nedelje!

 

3. dan

 

Doručak: 1 zelena jabuka, 1 parče integralnog hleba, 1 kriška nemasnog sira, 1 šolja nezašećerene kafe, voda ili čaj.
Ručak: 1 parče integralnog hleba, 1 kuvano jaje, 1 šolja nezašećerene kafe, voda ili čaj.
Večera: 1 porcija ribe sa roštilja, 1 čaša soka od grejpfruta, pola činije sladoleda od vanile, pola banane, 1 porcija barenog karfiola, 1 kriška ananasa (leti može lubenica), 1 šolja kafe, voda ili čaj.

 

Iscedite pola limuna i pijte svaki dan: Za bikini liniju o kakvoj ste sanjali!

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...