Prekontrolišite ishranu i zategnite telo

Za 7 dana do zanosnog tela tokom leta

Jednostavno i efikasno možete voditi računa o svom izgledu i zdravlju, bez izgladnjivanja. Sledite ove savete, uz pomoć kojih ćete oblikovati vaše telo za kratko vreme
Nutricija 27.07.2013. - 22:54h

Kada žene pomsile na leto jedna od prvi ciljeva je ući u top formu i izgledati što bolje. Evo kako možete da oblikujete svoje telo bez velikih napora i gladovanja, kako biste uvek imati zdrav i zanosan izgled.

 

1. Iz svoje ishrane eliminišite sve prerađene namirnice poput keksa, čipsa, slatkiša, koje su sebi sadrže velike količine šećera i sprečavaju šansu za gubljenjem težine. Kada vas uhvati želja za grickalicama one slatke zamenite komadom lubenice ili drugog sezonskog voća, napravite vašu voćnu salatu. Ukoliko ste ljubiteluj slaniša one slane grickalice savršeno mogu zameniti pikantni bademi.

 

2. Masna hrana leti nikako ne bi trebala biti na tanjuru, jer nakon takvog obroka dolazi do malaksalosti, napetosti i usporenog rada metabolizma. Izbacite sa tanjira prženu, masnu hranu, a pojedite radije supu i pileće meso kuvano u vodi sa malo maslinovog ulja. Dnevno pojedite najmanje tri porcije svežeg voća.

 

3. Iz prehrane izbacite loše ugljenehidrate poput bele riže, testenine, hleba, koji izazivaju veliki porast šećera u krvi i kao takvi su najveća pretnja vitkoj liniji. Sve je stvar navike pa jednostavno iz kuhinje izbacite nezdravu hranu. Kuvana hrana je obavezna na vašem jelovniku.

 

 

4. Kupovni sokovi i alkohol prepuni su kalorija na koje zaboravljamo, a koji se tako lako lepe za kritične zone i pumpaju masne naslage, te uzrokuju zadržavanje tečnosti u telu. Zato, žeđ tokom leta utolite sveže ceđenim sokovima, a kao odličan napitak, koji je ujedno i dobar afrodizijak, je sok od ananasa. Ovo tropsko voće sadrži bromelin - enzim koji razgrađuje belančevine.

 

5. Osećaj žeđi često se zamenjuje osećajem gladi, zbog čega posežemo za grickalicama i ne uspevamo osloboditi niti pročistiti telo, u čemu važnu ulogu ima voda. Počnite jutro sa obaveznom čašom vode, neka vam bude pri ruci kada god osetite glad.

 

6. Nedavno istraživanje pokazalo je da ljudi koji ne doručkuju češće gomilaju kilograme, naravno važno je i šta jedete za doručak. Sendvići, peciva i slatko valja izbegavati, jer organizmu ovi proizvodi oduzimaju energije. Uživanje u dobrom doručku pokreće metabolizam na brži rad i time i gubitak kilograma. Jedite doručak bogat protienima, koji će vas snabdevati energijom i vlaknima, koji će vam pomoći da duže ostanete siti.

 

7. Sedenje je najveći uzrok debljine i najveća pretnja zdravlju. Kada sedimo naše telo lagano gubi sposobnost da sagoreva višak masnoće. Namestite podsetnik na telefonu, koji će vas svakih sat vremena na radnom mestu upozoriti da je vašem telu potrebna aktivnost. A ujutro nakon buđenja dan započnite makar sa samo pet minuta vežbanja ili razgibavanja - napravite set vežbi za istezanje, set od deset trbušnjaka i deset čučnjeva, samo toliko je potrebno da vam krv poteče žilama i podigne energiju.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...