Taman da sredite liniju što pre

Kupus dijeta: Ukusni i zdravi jelovnik za skidanje do 5 kilograma za 7 dana!

Supa za sagorevanje sala – bez kalorija, jede se kad god osećate glad i koliko god želite, a pravi se jednostavno
Nutricija 04.04.2015. - 13:20h Autor: uspesnazena.com
Foto: Shutterstock

Dijeta sa kupusom nije trajno rešenje, ali donosi brze i instant vidljive rezultate. U roku od 7 dana možete da izgubite 4 - 5 kilograma.

 

Dijeta može da ima dobre efekte, štaviše iznenađujuće dobre, a izgubljeni kilogrami se neće vratiti, sve dok se, i po prestanku dijete, pridržavate uslova zdrave ishrane. Znači, dijeta je tu da vam pomogne da dođete na željenu kilažu, a za dalje ćete morati da se pozabavite sami, promenom životnih i navika u ishrani.

 

Med i topla voda: Eliksir zdravlja koji jača imunitet, smanjuje alergije i podstiče mršavljenje!

 

Supa za

sagorevanje sala – bez kalorija, jede se kad god osećate glad i koliko god želite, a pravi se od: 6 velikih strukova praziluka, jednog litra soka od paradajza, 2 paprike babure, velike glavice kupusa, veze celera, začina, soli, bibera, karija i peršuna. Zaliti vodom da ogrezne i kuvati dok povrće ne omekša.

 

Za doručak obavezno piti kafu, dozvoljen je nezaslađeni sok i čaj, a zabranjen alkohol, gazirana pića i hleb.

 

Kupus dijeta - jelovnik po danima:

 

1. dan

 

Doručak: kafa, sezonsko voće (banana ne)

 

Ručak: supa od kupusa

 

Večera: supa od kupusa

 

Za bolje zdravlje i lepšu figuru: 4 namirnice koje tope masne naslage na stomaku!

 

2. dan:

 

Doručak: kafa, sve vrste povrća, po mogućnosti zeleno (ne pasullj i kukuruz)

 

Ručak: supa od kupusa

 

Večera: veliki krompir pečen sa puterom

 

3. dan:

 

Doručak: kafa, voće

 

Ručak: supa od kupusa

 

Večera: povrće (ne krompir)

 

Jutarnja rutina za mršavljenje: Tri zlatna pravila za ravan stomak!

 

4. dan:

 

Doručak: kafa, banane – 6 komada, rasporediti na ceo dan

 

Ručak: supa od kupusa

 

Večera: mleko u količini koliko želite

 

5. dan:

 

Doručak: kafa, 2 paradajza

 

Ručak: supa od kupusa, 300g govedine i 2 paradajza

 

Večera: supa od kupusa, 300g govedine i 2 paradajza

 

Uživajte u bananama i smršajte: 3 slasna napitka koji tope masne jastučiće!

 

6. dan:

 

Doručak: kafa

 

Ručak: govedina (piletina ili riba), povrća (ne krompir), koliko želite

 

Večera: voćna salata (voće po izboru, jedite koliko želite)

 

7. dan:

 

Doručak: 2 jajeta, limun, crna kafa

 

Ručak: hladna piletina, spanać, paradajz sok, limun, čaj ili kafa

 

Večera: hladna piletina, spanać, paradajz sok,limun, čaj ili kafa

 

Ne zaboravite da pijete 8 čaša vode dnevno.
Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...