Spas za problematične delove

4 dijete za vitkije ruke, kukove, butine i struk: Hormoni i ishrana utiču na masne naslage!

Masne naslage na kukovima i butinama često su posledica visokog nivoa estrogena, a širi obim struka ukazuje na moguće jače lučenje insulina
Nutricija 21.01.2015. - 18:12h
Foto: Shutterstock

Čak i dame koje nemaju preveliki višak kilograma muči neka tačka na telu, a uz pomoć ovih saveta uklonićete masne naslage iz problematičnih zona, prenosi Lovesensa.rs.

 

1. Ruke

 

U zoni pazušnih jama, često se skupljaju masne naslage zbog kojih se ustručavamo da nosimo bluze i haljine bez bratela. Pored prirodnog procesa starenja zbog kojeg elastičnost kože u ovoj zoni slabi, često je gojaznost u ovom predelu posledica usporenijeg rada štitne žlezde.

 

Savetuje se da izbegavate u ishrani sve prerađevine soje (na primer, soja sos), ali i jagode, kupus, brokoli i breskve, a da u jelovnik češće uvrstite losos, luk, džigericu, tunjevinu, integralne žitarice i orašaste plodove. Najvažnije od svega je da se zaštitite od stresa i frustracija.

 

Često vam trnu prsti? Ne odlažite posetu lekaru!

2. Gojazne mišice

 

One mogu biti posledica manjka testosterona. Preporučuje se laneno seme, avokado i losos, a posebnu pažnju treba da obratite na dobar san. Endokrinolozi će vam preporučiti da se nipošto ne izgladnjujete, a značaj redovnog seksa i apsolutnog izbegavanja stresa ne može se dovoljno naglasiti.

 

3. Kukovi i butine

 

Masne naslage u ovom području često su posledica visokog nivoa estrogena. Izbegavajte alkohol, bezalkoholna gazirana pića, kafu i sredstva za umirenje, a pojačajte dozu jogurta u jelovniku, kao i količinu povrća, voća i integralnih žitarica na svom meniju.

 

Jedna vežba za celo telo - zateže noge, guzu i stomak! (VIDEO)

 

4. Struk

 

Širi obim struka ukazuje na moguće jače lučenje insulina. Uključite u ishranu što više brokolija, ribe i morskih plodova, začinite jela ljutom papričicom a u slatkiše dodajte dosta cimeta, a najbolje je da kolače zamenite borovnicama i brusnicama. Svakodnevno pijte zeleni čaj. Za vas je idealna hrana hleb od integralnog brašna, a zaboravite na alkohol, bezalkoholna pića i prženu hranu.

 

Za 6 dana do duplo tanjeg struka - OVDE pročitajte 6 trikova pomoću kojih ćete opet da uskočite u omiljenu garderobu!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs