Za povećanje telesne i mišićne mase

Nabacite koji kilogram: Kako da se ugojite na zdrav način!

Grickajte bademe, lešnike, orahe, pistaće. Kvalitetne kalorične namirnice kao što su kikiriki, mileram, jaja, maslac, sir su poželjne u ishrani
Nutricija 09.11.2014. - 18:20h Autor: lekovitebiljke.com
Foto: Shutterstock

Većina ljudi koji imaju problema sa telesnom težinom su gojazni i žele da smršaju, ali postoji značajan broj onih koji su mršavi i žele da se udebljaju. Teško je reći šta je teže postići, smršati ili ugojiti se, jer svakom je njegov problem najteži.

 

OVDE saznajte kako da izraćunate višak ili manjak kilograma!

 

Zašto je neko mršav, a neko ne?
Ukoliko se čovek raznovrsno i redovno hrani, zdravije je da je mršav nego debeo. Kod nekih osoba su genetika i metabolizam takvi, da koliko god da jedu to se ne primećuje. Ipak, preterana mršavost nije dobra jer može da bude znak neke bolesti. Često je nedovoljna uhranjenost povezana sa psihičkim problemima kao što su depresija ili stres. Postoje i neki trendovi (na primer u modi), koji forsiraju mršavost, što se odražava i na osobe koje prate modne trendove, prenosi sajt lekovitebiljke.com.

 

Šta raditi kako bi se ugojili?

 

Sigurno mnogi sebi postavljaju pitanje kako da se ugojim? Ako je neko mršav, a želi da se ugoji, ne bi trebalo da mnogo bira hranu. U takvoj situaciji nije poželjno izbacivati neke grupe namirnica iz ishrane (na primer namirnice životinjskog porekla), jer to može loše da utiče na zdravlje. Treba jesti raznovrsnu hranu. Jedite voće i povrće, meso, ribu, žitarice. Grickajte bademe, lešnike, orahe, pistaće. Kvalitetne kalorične namirnice kao što su kikiriki, mileram, jaja, maslac, sir su poželjne u ishrani.

 

Kako da očistite organizam od nikotina, saznajte OVDE.

 

Za povećanje telesne i mišićne mase neki nutricionisti preporučuju kozije mleko i prepeličja jaja. Pivski kvasac otvara apetit.

 

OVDE saznajte koja hrana obnavlja organe - jedite je što više!

 

U svakom slučaju važna je redovna ishrana i uvodjenje medjuobroka. Treba imati 3 obroka i 2 međuobroka dnevno. Poželjna je umerena, a ne preterana fizička aktivnost. Neaktivnost nikom nije donela dobro. Umerena fizička aktivnost i čist vazduh će vam otvoriti apetit. Vodite računa da dovoljno spavate i da pijete dovoljno vode.

 

Brzo gojenje nije zdravo, kao ni brzo mršavljenje. Poželjno je obratiti se na pravu adresu tj. lekaru nutricionisti.

 

Koje biljke otvaraju apetit?

 

Jedna od ključnih stvari za debljanje je otvaranje apetita. Postoje mnoge biljke koje su dobro poznate po svom pozitivnom delovanju na apetit. To su uglavnom biljke koje pobuđuju lučenje želudčanih sokova. Pretežno se koriste u vidu čajeva, preparata ili na neke druge načine. Biljke koje podstiču apetit su: kamilica, nana, anis, maslačak, zova, lincura, bosiljak, djumbir, paprika, kičica, čkalj itd.

 

OVDE preuzmite recept za napitak za bržu i lakšu probavu.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...