Lako i zdravo do savršene linije

Krastavac dijeta: Skinite do 7 kilograma za 14 dana!

Osnovu dijete čini salata od krastavaca koja se može konzumirati u neograničenim količinima svaki put kada se oseti glad
Nutricija 21.06.2014. - 22:09h Autor: dijeta.net
Foto: Thinkstock

Dijeta sa krastavcima je idealna za sve one koje mrzi da previše razmišljaju šta će jesti dok su na dijeti jer je dijetni plan krajnje jednostavan: postoji svega par namirnica koje se konzumiraju, a sama dijeta se sprovodi deset dana. Postoji i produžena varijanta od 14 dana gde su zabeleženi zaista sjajni rezultati: gubitak od čak 7 kilograma - naravno u zavisnosti od nivoa fizičke aktivnosti.

 

Koje su sve blagodeti krastavca saznajte OVDE.

 

Osnovu dijete čini salata od krastavaca koja se može konzumirati u neograničenim količinima svaki put kada se oseti glad. Salata je bogata nutritivima i ne morate brinuti da će vam nešto manjkati u toku desetodnevnog režima. Ostale namirnice koje se jedu u toku dana su:

 

- 2 kuvana jaja ili 150 gr tunjevine oceđene od ulja ili 150 gr grilovanog belog mesa;

 

- 2 veća kuvana krompira (mogu se kuvati, pariti, peći u rerni ali ne i pržiti u ulju) ili 3 kriške integralnog hleba;

 

- 500 grama svežeg lokalno gajenog voća.

 

Od tečnosti pije se obična voda, čaj, a dozvoljena je čak i kafa (bez šećera). Ono što je striktno zabranjeno su gazirana pića, alkohol i slatkiši.

 

Kako peršun može da vam pomogne da smršate pročitajte OVDE.

 

Uz svaki obrok kao i između obroka - mogu se jesti neograničene količine krastavac salate (recept se nalazi dole) ili piti krastavac šejk - dakle, kada god vas napadne glad - slobodno navalite na salatu ili šejk od krastavca (recept je pri dnu strane).

 

Primer jelovnika:
Doručak: 2 tvrdo kuvana jaja + činija salate od krastavca;
Užina: 5 šljiva ili jedna veća jabuka ili breskva... ili neko drugo sezonsko voće u ukupnoj težini do 200 gr;
Ručak: Tostirani integralni hleb + činija salate od krastavca;
Užina: Šejk od krastavca (vidi recept na kraju teksta);
Večera: Voće po izboru (do 300 gr)

 

Sok od peršuna, limuna i vode pomaže kod sagorevanja kalorija. Recept pogledajte OVDE.

 

Kako se pravi salata od krastavca
Salata se izuzetno brzo pravi i veoma je jednostavna. Potrebne namirnice su:
oko 400 gr krastavaca; 2 dl kiselog mleka ili jogurta (ko ima domaći kefir može ga staviti - varenje će mu biti više nego zahvalno); so i, ukoliko želite, mladi beli luk

 

Način pripreme:
Ogulite i isecite krastavac na sasvim male kolutiće. Posolite ih, lagano promešajte da se so pravilno rasporedi i prelijte kiselim mlekom, jogurtom ili kefirom pa opet lagano sve pomešajte. Po želji i ukusu dodajte sitno naseckani mladi beli luk i... odmah servirajte.

 

Kako izgleda paradajz dijeta pročitajte OVDE.

 

Šejk od krastavca
U blender ubacite: jedan mladi krastavac (sa sve korom - naravno dobro opran), šaku dobro opranog spanaća, jednu kiselu jabuku. Po želji dodajte malo narendanog svežeg đumbira ili na vrh noža đumbira u prahu. Dobro izmiksajte, sipajte u čaše i po vrhu pospite sa komadićima oraha ili badema. Lagano pijuckajte dok je sveže jer što duže stoji - gubi hranljive materije.
Ovakav napitak snabdeće vaše telo obiljem vitamina i minerala, a naročito vitaminima A i K. Napitak je takođe bogat vlaknima, magnezijumom, gvožđem, vitaminima C, E i B, kao i kalcijumom i kalijumom. Ceo spektar svega onoga što nam je potrebno i to sve u jednoj čaši!

 

Kako suve šljive pomažu u mršavljenju saznajte OVDE.

 

Dodatne napomene
Iako je ovo veoma jednostavna dijeta, potrebno je da obratite pažnju na kvalitet namirnica - trudite se da koristite samo sveže povrće i voće od proverenog snabdevača.

 

Umerena fizička aktivnost je značajna stvar kod svake dijete pa i kod ove, pa će polusatna brza šetnja (to je ona šetnja gde osećate da počinjete da se znojite) - značajno pomoći u skidanju viška kilograma.

 

Kojih 7 vežbi će vam preobratiti telo, a nije vam potrebna teretana, saznajte OVDE.

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...