zdravlje

Doktor funkcionalne medicine: Evo kako da istrenirate svoj imunitet i preuzmete kontrolu!

Sve je više dokaza da možemo učiniti mnogo više od slepog jačanja imuniteta

Nutricija 13.11.2020. - 20:16h Autor: Stil/24 Sata.Hr

Dobar imunitet je od presudne važnosti za funkcionisanje našeg organizma i sveopšteg zdravlje. Imunološki sistem nas štiti od napada različitih mikroba, pa i virusa i bakterija.

 

"Putem ishrane i načina života učimo kako da smanjimo proizvodnju oštećenih imunoloških ćelija u našem telu, te  kako da izbacimo te ćelije i njihove poruke.Učimo kako da zamenimo oštećene ćelije novim imunološkim ćelijama, neopterećenim tim porukama. To znači imuno podmlađivanje ", kaže dr. Džefri Bland, otac funkcionalne medicine.

 

On smatra da je moguće preuzeti kontrolu nad imunološkom funkcijom, na isti način kao što preuzimamo kontrolu nad ishranom ili rutinom vežbanja.

 

"Možete izgraditi elastičnost u svom imunološkom odgovoru, na isti način kao što gradite mišiće. Vaš imunološki sistem neprestano tumači signale iz spoljašnjeg sveta, a sposobnost tela da efikasno i precizno obrađuje te informacije doprinosi dobrom zdravlju. Što je bolji trening, to je bolji odgovor", kaže Bland.

 

Kako trenirati imunitet?

 

  • Dobar san - svakodnevno spavajte 7 do 8 sati.

 

Narodni napitak u koji se kunu i lekari: Moćna kombinacija koja jača imunitet, leči pluća i deluje protivupalno!

foto: Shutterstock
  • Vežbanje: Vežbajte i bavite se svakodnevnim aktivnostima. Samo jedan sat brzog hodanja može imati pozitivan učinak na imunološki sistem.
  • Način života: Budite svaki dan 20 do 30 minuta na otvorenom.
  • Terajte stres: Radite stvari koje vas smiruju -čitanje, slušanje muzike, meditacija, izbor je na vama.
  • Balansirana ishrana: Ishrana nije ista za sve. Ni jedna dijeta neće optimizovati imunološku funkciju za sve.  Ali, ovo su smernice koje bi trebalo da se pratite.

 

Najmoćniji prirodni borci protiv virusa i bakterija: Zaštitiće vas od gripa i prehlade i ojačati imunitet do maksimuma!

foto: Shutterstock
  1. Nemojte dozvoliti sebi da se prejedete.
  2. Smanjite unos slatkiša.
  3. Ograničite meso i hranu koja sadrži puno zasićenih masti.
  4. Usredsredite se se na ishranu s niskim glikemijskim indeksom. Mediteranska ishrana je odličan primer.
  5. Povećajte unos vlakana- voće, povrće i zdrave žitarice.
  6. Jedite raznovrsno povrće kako biste svoje telo nahranili nizom fitonutrijenata koji podržavaju imunost.

 

Najjači domaći lek koji oporavlja celo telo: Samo jedna kašika dnevno ubija sve viruse i bakterije! (RECEPT)

foto: Shutterstock
  • Vremenski ograničena ishrana: Konzumirajte svu hranu tokom perioda od 10 sati, izbegavajući hranu tokom preostalih 14 sati. Utvrđeno je da vremenski ograničena ishrana pomaže u stabilizaciji metabolizma i imunološke funkcije.
  • Dodaci ishrani: Kroz opsežna istraživanja tokom poslednjih 20 godina, pokazalo se da su ove hranjive materije važne za zdravu imunološki sistem. Postoji mnogo dokaza da se mnoge hranjive materije ne mogu samo ishranom uneti u organizam. Posavetujte se sa lekarom pre nego što ih dodate u svoju redovnu rutinu.

 

  • Okolina: Ograničite izloženost hemikalijama u vazduhu, vodi i hrani. To uključuje preteranu upotrebu lekova koji se prodaju bez recepta, kao i proizvode za kućnu i ličnu negu koji mogu da opterete imunitet, piše mindbodygreen.

 

Dovoljno je da uzimate samo jednu kašiku dnevno: Ova narodna mešavina jača imunitet do maksimuma! (RECEPT)

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...