2 prirodna recepta za zdrav život

Ojačajte imunitet cele porodice: Napravite vitaminsku bombu!

Kako biste pripremili teglu vitamina za jačanje imuniteta potrebno vam je suvo grožđe, suve smokve, orasi, limunova kora, suve šljive i kajsije, i med
Nutricija 06.02.2014. - 09:49h
Foto: Shutterstock

Jak imunitet - to je otpornost organizma na različite bolesti, pa samim tim i dobro zdravlje. Iako je u našim apotekama svakodnevno sve više preparata za jačanje imuniteta, narodni lekovi ne gube svoju popularnost i značaj u ovom procesu. To je i razumljivo jer ni jedan sintetički preparat iz apoteke ne može da zameni prirodne proizvode, koji su lako dostupni i veoma efikasni u lečenju raznih bolesti.

 

Imajući pripremljenu ”teglu vitamina” zadovoljićete ne samo dečije potrebe za slatkišima, nego i ojačati imuninet cele porodice. U nastavku slede dva recepta za pravljenje prirodnog leka za jačanje imuniteta.

 

Prvi recept za jačanje imuniteta za decu i odrasle

 

Potrebno je: 100 gr suvog grožđa, 150 gr zrna oraha, 100 gr badema, kora od dva limuna, 100 gr suvih kajsija, 100 gr suvih šljiva, 250-300 gr meda, ako ste u mogućnosti dobro je dodati i 100 gr pinjola (odlični su za jačanje imuniteta)

 

Način pripreme: sameljite u mašini za mlevenje mesa: suvo grožđe, orahe, bademe, pinjole i limunovu koru. U smesu dodajte sok od dva limuna čiju ste koru prethodno samleli. Promešajte. Dalje, dodajte suve šljive i suve kajsije. Promešajte. Na kraju dodajte med i opet promešajte. Ostavite da odstoji na tamnom mestu 1-2 dana.

 

Za decu stariju od 3 godine - 1 kašičica dva puta dnevno. Za odrasle: 1-2 kašike tri puta dnevno.Teglu sa vitaminima čuvajte u frižideru.

 

Drugi recept za jačanje imuniteta za odrasle
Sastojci: 200 gr suvih kajsija, 200 gr suvih šljiva, 200 gr suvih smokvi, 200 gr oraha, 1 limun, 50 ml rakije, 250 gr meda.

 

Način pripreme: suvo voće i limun zajedno sa korom sameljite u mašini za mlevenje mesa. U smesu dodajte med i rakiju i promešajte. Teglu držite u frižideru. Uzimajte po 1 supenu kašiku pre obroka.

 

Budite zdravi!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...