Ideje za zdrave užine

Ukusne ideje za zdrave grickalice: Da li biste probali dinju sa pršutom?!

Povrće, voći i mlečni proizvodi - ima mnogo namirnica bez ugljenih hidrata ili je njihova količina gotovo zanemarljiva. Koje grickalice možete sami pripremiti, a da imaju malo ugljenih hidrata?

Nutricija 14.06.2019. - 17:40h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Shutterstock

Ovi recepti su jednostavni, kratki, zdravi, kreativni i neće vam oduzimati previše vremena!

Možete ih poslužiti prijateljima ili poneti na posao, a deci će se posebno dopasti.

 

Dinja sa pršutom

 

Dinja gotovo da nema ugljenih hidrata, a kombinacija ove dve namirnice nudi dodatne vitamine i veliki deo proteina

 

Pripremanje je i više nego jednostavno: Dinju ogulite i isecite na komade, umotajte u listove pršute i po svom ukusu začinite solju, biberom ili nekim drugim začinom.

 

Ukoliko ne volite jak ukus pršute, probajte isti recept sa šunkom ili pečenicom.

 

Uživaće i deca i odrasli: Ideje za savršenu užinu na letovanju!

foto: Thinkstock

Jogurt sa voćem

 

Mlečni proizvodi poput jogurta bogati su proteinima. U zavisnosti od vašeg ukusa, sa njim možete pripremiti mnogo ukusnih i niskokaloričnih zalogaja, posebno sa voćem koje ima manje ugljenih hidrata. To su, na primer, maline i kupine

 

Maline ili kupine pomešajte sa jogurtom i dobićete ukusan vitaminski i proteinski obrok! 

Obratite pažnju na banane i grožđe, jer su puni ugljenih hidrata, te nisu dobar izbor za pripremu niskokaloričnih grickalica.

 

Zeleni smutiji

 

Zeleni smutiji gotovo da ne sadrže ugljene hidrate, a obezbeđuju organizmu puno vitamina i minerala. Još jedna prednost je bezbroj kombinacija koje možete praviti sa zelenim povrćem!

 

Možete pomešati spanać, kelj, kivi, lubenicu i kokosovo mleko za jedanu zdravu užinu. 

 

Šampionski napitak koji hrani telo: Smuti od banane, spanaća i kakaa je prava bomba zdravlja! (RECEPT)

foto: Shutterstock

Punjene tikvice

 

Izdubite tikvice od ivice do ivice debljine oko tri milimetara. Izaberite povrće koje volite i pečurke, te ih isecite na kockice. Za jači ukus možete dodati i iseckan beli, crni ili crveni luk. Na kraju, sve iseckane sastojke pomešajte sa krem sirom i time napunite tikvice. 

 

Pecite 25 minuta na 200 stepeni.

 

Prijatno!

 

(Stil.kurir.rs)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs