Za sve sofisticirane dame

Ispunjeno obećanje je prvi korak ka uspehu

Koliko puta ste sebi obećali da ćete od sada biti bolji prema sebi i pokloniti svom licu više nege?
Nega
13:50h Autor:
Ispunjeno obećanje je prvi korak ka uspehu
Foto: Promo

Obećavam da ću od sledeće godine raditi na sebi, obećavam da ću od ponedeljka krenuti sa treninzima, obećavam da ću iskoreniti sve loše navike... Koliko ste puta nešto sami sebi ili drugima obećali, a koliko obećanja ste održali?

Foto: Promo
Foto: Promo

Obećanja su tu da nas podsete da istrajemo, da budemo uporni i da težimo ka nečem boljem. Ispunjena obećanja su osnova za dobar početak, dobar gest za zadržavanje poverenja i pravi put ka uspehu.

Kako bi vratio ženama veru u obećanja i motivisao ih da uvek budu najbolja verzija sebe, Avon je lansirao True liniju proizvoda. Namenjena ženama koje traže proverene beauty saveznike koji će im pomoći da istaknu prirodnu lepotu, True je linija proizvoda koja ispunjava obećanja i sadrži sve što je potrebno za postizanje sofisticiranog izgleda. Svaki make-up look je neophodno upotpuniti dobrom maskarom, koja će vašem pogledu dati dubinu i zavodljivost, a ukoliko uz to sadrži i hranljive sastojke dodatno će ojačati trepavice.

Zahvaljujući arganovom i kokosovom ulju i vitaminu E, nova True Colour Supreme Length maskara hrani trepavice, pružajući im dužinu bez grudvica i razmazivanja. Za elegantan izgled nanesite i hranljivi ruž u bogatoj nijansi, kao što je True Colour Supreme ruž, koji sadrži jojoba ulje, med i pčelinji vosak i pruža 3 u 1 efekat usnama - ujednačenu i bogatu boju, negu i dubinsku hidrataciju koja traje do 24h.

Foto: Promo
Foto: Promo

Saznajte više o True proizvodima i otkrijte zašto je Avon brend broj 1 u kategoriji proizvoda za šminkanje u Srbiji* u Avon brošuri koja važi do 8. februara, kao i na sajtu www.avon.rs.

Ukoliko iz brošure poručite True proizvode u iznosu od 1399 dinara, poput ruža, maskare i tečnog pudera, za samo 199 dinara možete dobiti elegantnu kozmetičku torbicu i Speed Dry+ lak za nokte.

*Izvor: "Euromonitor International Limited; istraživanje tržišta kozmetičkih proizvoda, edicija 2016; prema definicijama za kategoriju proizvoda za šminkanje; vrednosna maloprodaja, UBN (umbrella brand name), podaci za 2015."

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs