Istraživanje

Muškarci otkrili: Koliko šminke zaista žele da vide na ženi!

Odgovor će mnoge da iznenadi
Hair & Makeup 09.03.2015. - 17:48h Autor: Zadovoljna.hr
Foto: Shutterstock

Da su muško-ženski odnosi nepresušni izvor istraživanja i preispitivanja potvrđuju brojne studije posvećene toj temi. Jedno od najnovijih je postavilo pitanje koliko šminke muškarci vole da vide na ženi. Odgovor (ni)je iznenadio mnoge.

 

Prema istraživanju časopisa The Quarterly Journal of Experimental Psychology čini se da i muškarci i žene smatraju da je žena lepša kada na licu nema previše šminke.

 

Šminka čuda stvara: 14 transformacija poznatih dama, neke su neverovatne! (VIDEO)

 

U istraživanju su učestvovale 44 žene kojima je ponuđena široka paleta mejkapa sa uputstvom da se našminkaju za večernji izlazak. Modeli su fotografisani pre i nakon nanošenje šminke.

 

Fotografije su modifikovane na način da je do svake od njih napravljena 21 fotografija s različitim fazama našminkanosti. Fotografije su zatom bile pokazane dvadeset i dvema ženama i dvadeset i dvojici muškaraca.

 

Posmatrač je imao dovoljno vremena da pogleda fotografije sa tim različitim fazama šminkanja. Nakon toga, trebalo je da odaberu fotografiju koja je njima najprivlačnija, zatim onu za koju smatraju da će da bude najprivlačnija muškarcima i onu najlepšu nežnijem polu.

 

Šta muškarci obožavaju kod žena, ali im to nikada neće priznati!

 

Zanimljivo je da su žene odabrale lica s nešto više šminke. Ali, više od 30 odsto modela stavilo je više šminke nego što je posmatrač smatrao privlačnim. I muškarci i žene su smatrali da drugi vole više šminke od njih samih, ali čini se da većina ipak više voli prirodan izgled.

 

Oba pola su očekivali da će muškarci više da vole jače našminkane žene. Realnost je ipak drugačija i na strani poznate izreke da je manje ipak više.

 

Prirodni botoks: Efikasna domaća maska od šargarepe za zatezanje lica

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...