Pravac na more

Kako nam pola sata plivanja produžava život: Čuva psihu, srce i pluća, zateže svaki mišić tela!

Jedina aktivnost koja se preporučuje svima, bez obzira na pol i godine
Fitnes 11.06.2017. - 21:04h Autor: srbijuvolimo.rs
Foto: Profimedia

Nema boljeg načina za održavanje kondicije i vođenje zdravog života od redovnog, makar i rekreativnog bavljenja sportom, ocena je koju su odavno dali stručnjaci širom sveta. A sport koji je, po mišljenju većine njih najkorisniji za zdravlje, očuvanje kondicije i skladan psiho-fizički razvoj čitavog organizma je - plivanje.

 

Ono opušta, blagotvorno deluje na psihu, kardio-vaskularni sistem, pluća, razvoj mišićnog i zglobnog aparata, pomaže pri otklanjanju ili ublažavanju deformiteta kičmenog stuba i drugih obolenja... Zato se ova aktivnost preporučuje svima, bez obzira na pol i godine.

 

Voda stvara otpor i tako pomaže vašem telu prilikom vežbanja u vodi. Ovo je vrlo pogodno za starije ljude i ljude koji imaju probleme sa mišićnim oboljenjima ili bolestima zglobova.

 

Kad plivate uvek počnite sporije, te pojačavajte intenzitet kako vam se telo navikava i prilagođava plivanju.

 

Možete početi sa plivanjem slobodnim stilom, pa se zagrejte prsnim plivanjem i drugim zahtevnijim plivačkim tehnikama. Pametno je reći svom doktoru da nameravate da počnete sa plivanjem. Razmislite s vremenom o intenzivnijim vežbama kao što je vodeni aerobik, koji je odličan za mišiće vaših ruku i bedara,a ujedno vam ubrzava i ritam srca.

 

Kako nas more leči: Zbog ova 3 čudesna efekta svi se vraćamo preporođeni!

 

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

Napravite fleksibilan raspored koji ćete lako uskladiti sa ostalim obavezama. Kad započnete, plivajte barem 30 minuta. Time ćete izvući najviše iz vežbe. Zapravo medicinska istraživanja su pokazala da je bolje da plivate u kraćim vremenskim blokovima, a pomoći će vam da vam ne dosadi rutina.

 

Vrlo je važno razmisliti o svojoj plivačkoj tehnici, da li znate pravilno da plivate? Uzmite vremena da naučite. Naučite pravilno da plivate nekoliko različitih stilova kao što je prsno ili leđno plivanje. Ovo će povećati učinak plivanja.

 

Probajte da uđete u rutinu, plivajući s jedne strane na drugu menjajući stilove, tako da vam vežbe budu raznovrsnije i zanimljive. Probajte da otkrijete šta vam najviše odgovara i radite kombinacije laganijih treninga sa onim težim. Samo redovno plivajte i ne pronalazite izgovore za izbegavanje treninga.

 

Dosta je važno imati odgovarajuću plivačku opremu, a to znači oblačenje jednodelnog kupaćeg kostima i plivačkih naočara. Nekad je ljudima i to dovoljno da odustanu od plivanja, ali nemojte se obeshrabriti, vi ste tamo da bi vežbali i s vremenom ćete se osećati bolje i izgledati bolje.

 

Suština svega je da krenete i vežbate, čak i ako nikad niste naučili da plivate, samo zapamitite da je to najbolji oblik vežbe na svetu, a i brčkanje u vodi je uvek zabavno. Uskoro ćete se osećati i izgledati mnogo bolje!

 

Okružena sa 5 mora, u njoj ljudi žive dugo i bez bolesti: Ovo je najzdravija zemlja na svetu!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs