Prirodno rešenje

Lako do čvrstih grudi za 10 minuta: Jednostavne vežbe zatežu mišiće! (VIDEO)

Vremenom opuštene grudi mogu da se podignu, možda ne do visina na kojima su bile u mladosti, ali pomaka ipak ima
Fitnes 03.03.2017. - 15:24h Autor: 24sata.hr
Foto: Thinkstock/ Ilustracija

Želele to žene ili ne, gravitacija tokom godina radi svoje, a na nju su posebno osetljive velike grudi. Ipak, postoje načini kako da ih podignete prirodnim putem. Ovde se radi o posebnim vežbama joge koje zatežu mišiće grudi i vremenom se one podignu, možda ne do visina na kojima su bile u mladosti, ali pomaka ipak ima.

 

Želela je veće grudi, a postala biljka: Estetski hirurg joj upropastio život! (FOTO)

 

Izvodi se nekoliko vrsti vežbi:

 

1. Ratnik - ostanite u toj pozi 30 do 60 sekundi. Tada sve ponovite, ali na drugu stranu.

 

2. Trougao - ostanite tako 20 do 30 sekundi, pa isto uradite i na drugu stranu tela.

 

3. Kobra - lezite na stomak i podignite se rukama kao u videu. Pazite da laktovi budu u naznačenoj visini. Ostanite tako 20 do 30 sekundi. Ovu vežbu ponovite tri puta.

 

4. Kamila - kleknite, ispravite leđa pa natraške položite dlanove na stopala. Ostanite tako 30 sekundi.

 

5. Luk - lezite na stomak i uhvatite se rukama za gležnjeve. Izdržite 30 sekundi.

 

6. Točak - napravite most i savijte se koliko možete, pa ostanite u toj pozi 30 sekundi.

 

7. Stoj na glavi - ovo nije lako, pa se za početak oslonite nogama na zid. Stoj na glavi treba da traje 30 sekundi do dva minuta.

 

Maska koja podiže opuštene grudi: Za 5 dana se vidi neverovatna razlika! (RECEPT)

 

Pogledajte u videu kako se rade ove vežbe:

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...