Probajte i vi

6 minuta dnevno za čvrst stomak: Kućnim treningom do fenomenalnih rezultata! (VIDEO)

U pitanju su veoma efikasne vežbe koje ciljaju najkritičnija područja
Fitnes 23.01.2017. - 21:00h Autor: Stil
Foto: Shutterstock

Za čvrste mišiće i zategnuto telo ne morate da boravite satima u teretani, već će vam u tu svrhu poslužiti i ovaj kućni trening i jaka volja. U pitanju su veoma efikasne vežbe koje ciljaju najkritičnija područja.

 

Prva vežba je plank, koja se izvodi tako što treba da se dlanovima oslonite na pod i da držite telo ravno jedan minut takav položaj.

 

Smršala 75 kg: Evo kako je sa 140 kg počela da dovodi život u red! (FOTO)

 

Foto: Printscreen Facebook / Bright Side
Foto: Printscreen Facebook / Bright Side

Nakon toga sledi druga varijanta planka, sa oslanjanjem na laktove. Ostanite u tom položaju 30 sekundi.

 

Foto: Printscreen Facebook / Bright Side
Foto: Printscreen Facebook / Bright Side

Zatim sledi plank koji se izvodi "sa strane", dok ste oslonjeni na jednu stranu. Ostanite 15 sekundi u tom položaju, a onda promenite stranu.

 

Samo 15 minuta je dovoljno za seksi guzu i zategnute noge: Najbolji trening kod kuće! (VIDEO)

 

Foto: Printscreen Facebook / Bright Side
Foto: Printscreen Facebook / Bright Side

Vežbe treba ponavljati 3 puta dnevno i nećete čekati dugo da biste primetili prve rezultate. Za detaljnije uputstvo pogledajte video:

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs