Vežbe

Bol u leđima nestaje za 60 sekundi: Potrebno je da uradite samo ovo!

Vežbe disanja su izuzetno korisne kako biste se rešili nesnosnog bola u leđima koji paralizuje
Fitnes 04.05.2016. - 10:16h Autor: webtribune.rs
Foto: Thinkstock

Ako provodite previše vremena sedeći ili se neredovno bavite fizičkom aktivnošću može doći do bolova u leđima, naročito u donjem delu leđa. Ovo je moderna bolest koja danas pogađa sve više i više ljudi.

 

Ukoliko osećate neugodan bol, dovoljno je da napravite pauzu od samo 60 sekundi i rešite se bola uz pomoć vežbi disanja koje opuštaju telo i smanjuju pritisak na lumbalni deo leđa.

 

Sedite i zauzmite udoban položaj.

 

Zatvorite oči i pokušajte da se opustite.

 

Namestite vrh jezika tačno iza gornjih prednjih zuba.

 

Dišite kroz nos polako 4 sekunde, zadržite dah 7 sekundi, a zatim polako izdišite kroz usta 8 sekundi.

 

Ponovite ovaj proces tri puta.

 

Trbušnjaci kao kamen, leđa bez bolova: Ova vežba je pravo čudo!

 

 

Ukoliko želite da rešite problem sa bolom u leđima od sedenja, sprovedite ove vežbe svake noći pre spavanja:

 

Lezite na stomak i naslonite se na laktove.

 

Podignite gornji deo tela tako da se oslonite na laktove, podignite glavu, zadržite taj položaj 8 sekundi, a zatim se vratite u početni položaj.

 

Ponovite ovu vežbu dva puta.

 

Lezite na leđa i savijte kolena ispruživši ruke pored tela. Podignite kuk u uspravan položaj i zadržite taj položaj 8 sekundi, a zatim se vratite u početni položaj.

 

Ostanite da ležite na leđima i savijte noge u kolenima, obuhvatite ih rukama i vucite ih ka grudima. Ostanite u ovom položaju 8 sekundi a zatim se vratite u početni položaj. Ponovite vežbu dva puta.

 

Bolovi u kičmi nestaju odmah: Masaža ove tačke na stopalu preporađa! (FOTO)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...