Ishrana i vežbanje

Tokom trudnoće se opustila, jela sve i svašta: Ovako sam se vratila u formu! (FOTO, VIDEO)

Malin Bjork se potrudila da godinu dana nakon porođaja telo dovede u red. Naporno je vežbala, a jela je isključivo ovu hranu
Fitnes
23:10h Autor:
Foto: Prinstscreen/ Instagram/ Malinbjork

Ona se zove Malin Bjork i živi u Švedskoj. Nutricionistkinja, fitnes instruktorka, blogerka.

 

Tokom trudnoće je nabacila nekoliko kilograma viška, a potom je snimila video "Moje fitnes putovanje", gde je objasnila, korak po korak, kako je vratila vitku liniju i zategla mišiće.

 

Kaže da je neposredno nakon porođaja, čim se osetila dovoljno dobro, krenula u duge šetnje.

 

Prvo sama, a potom gurajući kolica i bebu. Kaže da je dnevno hodala i dva, tri sata, nekada "u cugu", a nekada malo ujutru, malo kasnije tokom dana.

 

Posle mesec dana je počela da radi lagane vežbe kod kuće. Ruke je vraćala u kondiciju tegovima od kilogram, radila je čučnjeve i iskorake.

 

Nakon dva meseca je krenula u teretanu. Prvo tri puta nedeljno, a zatim šest puta po sat vremena.

 

Samo 15 minuta je dovoljno za seksi guzu i zategnute noge: Najbolji trening kod kuće! (VIDEO)

 

A photo posted by Fitnessmom.se (@malinbjork) on Apr 5, 2016 at 9:21am PDT

 

Kada je dostigla željenu težinu, fokusirala se na pojedine delove tela i radila vežbe za određene grupe mišića.

 

Takođe, vežbala je i igrajući se s bebom.

 

Osim vežbanja, vodila je računa i o ishrani, ali kaže da se nije mnogo "mučila". Nije jela slatkiše, hleb, peciva a testenine je jela samo za doručak, pojača je unos vode.

 

Po savetu Novaka Đokovića: Ovako ćete se rešiti bolova u leđima (FOTO)

 

A video posted by Fitnessmom.se (@malinbjork) on Mar 16, 2016 at 2:59am PDT

 

Ona savetuje ženama koje žele da smršaju, da jedu pečeno ili bareno meso i sveže povrće, ribu barem tri puta nedeljno, da se nikako ne izgladnjuju jer mama koje imaju bebe treba mnogo snage, što znači – mnogo zdrave hrane.

 

Takođe, Bjork upozorava na štetnost slatkiša koji nam samo oduzimaju snagu. Zapravo, "dižu" nas ali kratko, i već posle pola sata smo ponovo gladni i bez snage za svakodnevne aktivnosti.

 

Uradite ovu vežbu 10 puta i najupornije salo se topi! (VIDEO)

 

A photo posted by Fitnessmom.se (@malinbjork) on Apr 8, 2016 at 4:52am PDT

 

A video posted by Fitnessmom.se (@malinbjork) on Jan 27, 2016 at 9:57am PST

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...