Trbušnjaci

Vežbe za tanak struk: Smanjite centimetre, ispeglajte stomak!

Vodite računa da vam jedini cilj ne bude da smršate nego da budete zdravi
Fitnes 21.02.2016. - 18:00h Autor: Stil
Foto: Profimedia

Ukoliko želite da imate vitak struk, morate da se pomučite da biste ga dobili. Donosimo vam tri vrste trbušnjaka koje će vam stanjiti struk onoliko koliko to vaša građa dopušta.

 

Gornji trbušni mišići

 

Lezite na pod. Privucite stopala bliže sebi i stavite ruke iza glave. Podižite se tako da laktovima dotaknete bedra.

 

Vežbu ponavljajte 10 puta, a svake nedelje povećajte ponavljanje za još 10 komada.

 

Uradite ovu vežbu 10 puta i najupornije salo se topi! (VIDEO)

 

Donji trbušni mišići

 

Ispružite se ravno na pod. Kičmu čvrsto prislonite na podlogu. Podižite noge tako da čitavo vreme budu ispružene. Zatim ih spustite malo iznad poda i ponovo podignite. Ponovite vežbu 10 puta, a sledeće nedelje povećajte ponavljanje za još 10 puta.

 

Bočni trbušnjaci

 

Lezite na bok oslonjeni na lakat. Zatim se oslonite i na stopala i podignite se kao da ćete načiniti bočni most. Ostanite tako 60 sekundi. Ako želite veće opterećenje podignite slobodnu ruku i odvojite slobodnu nogu od ove kojoj je stopalo na podu.

 

Pored ovih vežbi, izuzetno je važno da vodite računa šta jedete i koliko vode pijete. Neka vam cilj ne bude da smršate nego da postanete zdraviji.

 

Radite na sebi jer u zdravom telu boravi zdrav duh.

 

Zbog nje Miranda Ker izgleda savršeno: Vežba od 20 sekundi zateže celo telo! (FOTO)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...